لپ تاپ های رنگارنگ برند Avita در CES 2020

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امسال لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت برند Avita در CES 2020 معرفی خواهند شد و به بازار جهانی لپ‌تاپ راه خواهند یافت.
تبلیغات

Avita برند تجاری لپ‌تاپ در هنگ کنگ است که قصد داشت تا امسال مدل‌های ارزان‌قیمت و رنگی خود مانند Clarus و Liber را وارد بازار لپ‌تاپ ایالات متحده کند. این برند دو خانواده‌ی جدید لپ‌تاپ خود را با حفظ طراحی رنگارنگ و با سطح بالاتری از عملکرد در CES 2020 معرفی خواهد کرد.

Avita قصد دارد تا سری محصولات Admiror و Pura را در نمایشگاه CES امسال معرفی و به بازار جهانی عرضه کند. البته این در حالی است که لپ‌تاپ‌های این برند در حال حاضر در بازار داخلی در دسترس قرار دارند. آویتا در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود ضمن ارائه‌ی اطلاعاتی اندک در مورد مشخصات این محصولات، بر طراحی سیستم‌های جدید خود تأکید داشته؛ اما خوشبختانه در وب‌سایت Avita جزییاتی از مشخصات محصولات ارائه شده است.

Clarus مدلی ارزان‌قیمت با کارایی پایین است، از سوی دیگر مدل Liber یک قدم جلوتر بوده و با کارایی و عملکرد بالاتری ارائه شده است. سری جدید لپ‌تاپ‌های Pura نیز یک سری میان‌رده با پردازنده Core i3-8145U /Core i5-8265U از اینتل، ۴ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بوده است. نمایشگر ۱۴ اینچی این سری دارای وضوح تصویر Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بوده و سری Pura در رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار خواهد گرفت. نکته‌ی منفی در این سری از محصولات Avita این است که به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل Windows 10 S بهره برده است؛ درنتیجه کاربرانی که به‌دنبال نسخه‌ی کامل ویندوز 10 هستند، مجبور به پیدا کردن راه‌حل یا انتخاب لپ‌تاپی دیگر خواهند بود.

Avita

در سری Admiror شاهد محصولات مجلل‌تری خواهیم بود. این مدل از شاسی تمام فلز بهره برده و علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی بسیار خوب، از پردازنده Core i5  / Core i7 بهره خواهد برد. همچنین این مدل با نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. در سری Admiror امکانات ذخیره‌سازی و حافظه مشابه سری Pura خواهد بود و در این سری از لپ‌تاپ‌های Avita شاهد نمایشگرهای ۱۴ اینچی و ۱۵/۶ اینچی خواهیم بود. البته Avita در سری Admiror وعده‌ی نمایشگرهای 4K با صفحه‌ی لمسی را داده است. موضوع متفاوت دیگر سری Admiror با سری Pura در رنگبندی آن‌ها بوده که در سری Admiror شاهد رنگبندی کمتری از محصولات خواهیم بود؛ درنتیجه شاید این سری محصولات فقط در ۵ رنگ ارائه شوند و خبری از رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری نباشد.

Avita

Avita هنوز قیمت‌گذاری و زمان عرضه‌ی این سری محصولات را به بازار جهانی اعلام نکرده اما قیمت فعلی سری Admiror در هنگ کنگ نزدیک به ۹۰۰ دلار است. در نهایت سری لپ‌تاپ‌های Admiror و Pura از طریق فروشگاه آمازون و وب‌سایت آمریکایی Avita به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات