پیکسل بوک جدید گوگل با حاشیه باریک و کیبورد جداشدنی ۱۷ مهرماه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی فاش‌شده‌ی جدیدی از پیکسل بوک ۲ گوگل، طراحی با حاشیه‌ی باریک و کیبورد با قابلیت جدا شدن آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی رسمی محصولات گوگل در ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه، خبرهای فاش‌شده‌ی بیشتری در مورد این مراسم و آنچه قرار است در آن معرفی‌ شود، به‌اشتراک‌ گذاشته می‌شود.

ویدئوی فاش‌شده‌ی جدیدی از آخرین پیکسل بوک گوگل موسوم به پیکسل بوک ۲ به‌اشتراک گذاشته شده است، که طراحی با حاشیه‌ی باریک آن را نشان می‌دهد. پیشتر تصاویر و ویدئوهای مختلفی از گوشی هوشمند پیکسل ۳ نیز منتشر‌شده بود. از ماه جولای (تیرماه) شاهد خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد نسل دوم پیکسل‌بوک گوگل هستیم. ایوان بلاس، افشاگر معروف توئیت‌های مختلفی درمورد پیکسل‌بوک ۲ به‌اشتراک گذاشته است.

ویدئوی فاش‌شده‌ی جدید، توسط برندون لان از طریق سایت Chrome Unboxed، به‌اشتراک گذاشته‌ شده است. ویدئوی کوتاه، پیکسل‌بوک ۲ را با حاشیه‌های باریک، طراحی دایره‌ای‌شکل کلیدها و آیکون همبرگری در قسمت بالا و سمت راست نمایشگر که خبر از کیبورد پیکسل‌بوک می‌دهد، به‌خوبی دیده می‌شود.

در ویدئو، همچنین سیستم عامل کروم OS، با تسک‌بار با طراحی کلیدهای دایره‌ای شکل، پیکسل‌بوک را به سیستم‌های اندرویدی شبیه‌تر می‌کند. باوجودی که نسخه‌ی بتا روی سیستم نصب‌ شده، ولی نشان‌دهنده‌ی تلاش گوگل برای نزدیک‌تر کردن سیستم‌عامل Chrome OS به زیبایی‌های سیستم‌عامل اندروید است. احتمال دارد کیبورد پیکسل‌بوک ۲ همانند کیبورد سرفیس‌گو، قابل جداشدن باشد.

پیکسل بوک گوگل

براساس نظر یکی از افرادی که گزارش سایت Chrome Unboxed را در مورد پیکسل‌بوک جدید خوانده‌ است، محصول جدید گوگل، حاشیه‌ی باریک‌تری نسبت به نسل قبلی دارد. البته تصاویر مربوط به تبلیغ پیکسل‌بوک ۲ در فیسبوک نیز، باریک‌تر بودن حاشیه‌های آن را تایید می‌کند. 

برساس آخرین اطلاعات، می‌دانیم که دو مدل کروم‌بوک با کد نام‌های Nocturne و Atlas وجود دارد؛ اما مشخص نیست که گوگل قصد دارد در رویداد رونمایی بعدی خود، کدام‌ کروم‌بوک را معرفی کند. شاید Google در نظر داشته باشد هر دو محصول را رونمایی کند. تا زمان برگزاری رویداد بزرگ گوگل هنوز چند هفته‌ای باقی‌ مانده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم خبرهای بعدی چه اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات