مودم جیبی جدید ZTE با ۱۰ ساعت شارژدهی در رنگ صورتی عرضه شد

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مودم جیبی زد‌تی‌ای U10S Pro 4G صورتی
مودم جیبی ZTE که تا ۱۰ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد، ازاین‌پس در رنگ صورتی نیز موجود است.
تبلیغات

برند زد‌تی‌ای مدلی جدید از مودم جیبی U10S Pro 4G را عرضه کرده است که رنگ صورتیِ الهام‌گرفته از فصل بهار دارد. قیمت مودم صورتی‌رنگ ZTE مشابه قیمت مودم جیبی آبی‌رنگ این شرکت است و به ۲۴۹ یوان (حدود ۳۵ دلار) می‌رسد.

مودم جیبی زد‌تی‌ای U10S Pro 4G

مودم جدید ZTE می‌تواند دسترسی به اینترنت را در خارج از خانه و در‌ حال حرکت برای کاربران فراهم کند. ابعاد کوچک مودم در دست گرفتن و حملش را آسان می‌کند. این مودم برای استفاده در سفرهای کاری و سفرهای جاده‌ای و پیک‌نیک ایدئال است.

مودم جیبی زد‌تی‌ای U10S Pro 4G صورتی

مودم جدید ZTE از تراشه‌ی اختصاصی V3E بهره می‌برد که GCF (انجمن صدور گواهینامه‌ی جهانی) آن را تأیید کرده است و عملکرد قوی‌ و سیگنال‌ پایدار و سرعت‌ زیادی را ارائه می‌دهد.

این مودم صفحه‌نمایش دایره‌ای دارد که وضعیت عملکرد دستگاه، سرعت اینترنت، مصرف ترافیک، دستگاه‌های متصل و سایر اطلاعات را نشان می‌دهد.

ابعاد مودم ۱۰۸ در ۵۹٫۸ در ۱۸٫۹ میلی‌متر است و وزنش به ۱۲۰ گرم می‌رسد. این دستگاه باتری قابل‌تعویض ۳٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد که تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد.

مودم U10S Pro می‌تواند ۳۲ دستگاه ازجمله گوشی و لپ‌تاپ و کنسول را هم‌زمان به اینترنت متصل کند. این مودم از نانو‌سیم‌ پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات