خنک‌کننده آهنربایی نوبیا مخصوص گیمرهای موبایل است

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کولر ۵ پرو رد مجیک روی گوشی
نوبیا یک دستگاه خنک‌کننده‌ معرفی کرده است که می‌تواند دمای گوشی را در هنگام بازی به سرعت پایین بیاورد.
تبلیغات

رد مجیک، برند زیرمجموعه‌ی نوبیا، یک خنک‌کننده‌ی موبایل جدید را برای علاقه‌مندان به بازی‌ با نام Cooler 5 Pro معرفی کرد. این خنک‌کننده از استاندارد آهنربایی مگ‌سیف آیفون پشتیبانی می‌کند و دارای گیره‌ی پشتی است تا محکم روی پنل پشتی گوشی قرار بگیرد.

کولر ۵ پرو رد مجیک نمای جلو
کولر ۵ پرو رد مجیک قطعات

کولر ۵ پرو رد مجیک محصولی قدرتمند است، دستگاه را خنک می‌کند و از سیستم کنترل حرارت بر پایه‌ی هوش مصنوعی بهره می‌برد؛ همچنین این سیستم مستقیماً با دمای دستگاه سازگار می‌شود. البته ویژگی کنترل حرارت هوش مصنوعی فقط در اندروید قابل دسترس است و دارندگان آیفون نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

به ادعای رد مجیک، کولر ۵ پرو می‌تواند گوشی را به‌میزان حداکثر ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد خنک کند و دما را به ۱۲- درجه برساند. کولر ۵ پرو می‌تواند تنها در ۳۰ ثانیه دما را از ۲۸ درجه به صفر برساند.

کولر ۵ پرو رد مجیک مشخصات
کولر ۵ پرو رد مجیک مشخصات
کولر ۵ پرو رد مجیک مشخصات

رد مجیک مشخصات کاملی در مورد محصولش ارائه نکرده، اما می‌گوید که این خنک‌کننده به باتری گوشی وابسته است، با کابل کار می‌کند و سروصدای کمی دارد.

بخش خنک‌کننده، یک صفحه‌ی خنک‌کننده‌ی مایع محفظه‌ی بخار با مساحت ۳٬۰۶۰ میلی‌متر‌مربع است.

کولر ۵ پرو دارای چراغ‌های RGB قابل‌ تنظیم است. فن هفت‌پره‌ی فوق‌‌العاده‌ساکت آن کمتر از ۳۵ دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

قیمت کولر ۵ پرو رد مجیک بدون گیره‌ی پشتی ۵۹ یورو (حدوداً ۶۳ دلار) و با گیره ۶۴ یورو (حدوداً ۶۸ دلار) است. این خنک‌کننده از ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) در دسترس خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات