کاربران نتفلیکس بیشتر چه فیلم‌ها و سریال‌هایی را تماشا کرده‌اند؟

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو نت فلیکس / Netflix / نتفلیکس روی تلویزیون
گزارش جدید نتفلیکس محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌هایی را نشان می‌دهد که کاربران در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ تماشا کرده‌اند.
تبلیغات

طبق بیانیه‌ی رسمی نتفلیکس، این پلتفرم آمریکایی فهرستی از محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌هایی را منتشر کرده است که کاربران از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ (دی سال گذشته تا تیر سال جاری) تماشا کرده‌اند. فهرست منتشر‌شده شامل عناوینی با بیش از ۵۰٬۰۰۰ ساعت بازدید است.

پنج عنوان برتر فهرست به‌ترتیب فصل اول سریال اکشن‌هیجانی The Night Agent با ۸۱۲٬۱۰۰٬۰۰ ساعت، فصل دوم سریال کمدی‌درام Ginny & Georgia با ۶۶۵٬۱۰۰٬۰۰۰، فصل اول سریال کره‌ای The Glory با ۶۶۲٬۸۰۰٬۰۰۰ ساعت، فصل اول سریال Wednesday با ۵۰۷٬۷۰۰٬۰۰۰ ساعت و سریال Queen Charlotte: A Bridgerton Story با ۵۰۳٬۰۰۰٬۰۰۰ ساعت هستند.

لیست عناوین پر بازدید نتفلیکس در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به همراه مقدار ساعت

پس از چندین سریال دیگر، اولین فیلم سینمایی که در فهرست یادشده مشاهده می‌شود، فیلم اکشن The Mother با اختصاص ۲۴۹٬۹۰۰٬۰۰۰ ساعت تماشا به خود است.

از دیگر فیلم‌های سینمایی پربازدید این فهرست می‌توان به Luther: The Fallen Sun و Extraction 2 اشاره کرد که به‌ترتیب ۲۰۹٬۷۰۰٬۰۰۰ و ۲۰۱٬۸۰۰٬۰۰۰ ساعت تماشا را به خود اختصاص داده‌اند.

فهرست منتشر‌شده‌ی نتفلیکس علاوه‌بر مقدار ساعت اختصاص‌داده‌شده به هر عنوان، تاریخ انتشار آن‌ها و در دسترس بودن جهانی را نیز نشان می‌دهد.

پلتفرم تولید‌کننده‌ی محتوای آمریکایی اعلام کرد که به‌منظور فراهم‌کردن دیدی جامع‌تر برای بینندگان و سازندگان و ناظران، فهرست‌های جدید خود را با فهرست‌های ۱۰ عنوان برتر و ۱۰ عنوان محبوب هفته ترکیب می‌کند. این فهرست‌های جدید سالانه دو بار منتشر می‌شوند.

نتفلیکس تأکید کرد که میزان ساعت‌های اختصاص‌داده‌شده به هر عنوان معیاری بر موفقیت آن نیست؛ زیرا اکثر سریال‌ها به‌دلیل چند‌فصلی و چند‌قسمتی بودن خود ساعت‌های بیشتری را درمقایسه‌با فیلم‌های سینمایی به خود اختصاص داده‌اند.

نتفلیکس بیان می‌کند که معیار موفقیت فیلم‌ها و سریال‌ها این است که آیا توانسته‌اند مخاطب خود را به‌وجد بیاورند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات