دسترسی عمومی به نسخه جدید مایکروسافت بینگ امکان‌پذیر شد

پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو مایکروسافت بینگ / Microsoft Bing در پس زمینه مشکی
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت با حذف فهرست انتظار بینگ، دسترسی عمومی به جدیدترین موتور جست‌و‌جوی خود را امکان‌پذیر کرده است.
تبلیغات

ظاهرا مایکروسافت فهرست انتظار نسخه‌ی جدید بینگ را حذف کرده است و اکنون همه می‌توانند از این موتور جست‌و‌جوی مبتنی‌بر مدل زبانی GPT-4 استفاده کنند. ورج می‌گوید با چند حساب کاربری مایکروسافت تلاش کرده به بینگ جدید دسترسی پیدا کند و هر بار دسترسی فورا اعطا شده است.

اگر به دنبال استفاده از جدیدترین نسخه‌ی بینگ هستید وارد این صفحه شوید و روی گزینه‌ی Join Waitlist بزنید و سپس وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید. پس از گذراندن این مراحل، دسترسی به چت‌بات بینگ امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیر بخش ارتباطات مایکروسافت در بیانیه‌ای که برای ورج ارسال کرده است می‌گوید: «در طول این دوره‌ی پیش‌نمایش، در حال اجرای آزمون‌های مختلفی هستیم که ممکن است دسترسی به نسخه‌ی جدید بینگ را برای برخی از کاربران تسریع کند. ما همچنان در فاز پیش‌نمایش به سر می‌بریم و شما می‌توانید ازطریق سایت Bing.com ثبت‌نام کنید.»

تغییر در فهرست انتظار بینگ جدید در حالی انجام می‌شود که مایکروسافت رسما تأیید کرده نسخه‌ی جدید موتور جست‌و‌جویش از همان ابتدا مبتنی‌بر مدل GPT-4 بوده است. این مدل زبانی جدید که به‌تازگی معرفی شده، افزون‌بر متن توانایی تفسیر ویدیو را نیز دارد.

مایکروسافت قصد دارد امروز عصر کنفرانس جدیدی با محوریت هوش مصنوعی برگزار کند. به احتمال زیاد در این مراسم شاهد اضافه شدن هوش مصنوعی به نرم‌افزارهای خانواده‌ی آفیس خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات