کاربران سرویس توییتر Blue اکنون می‌توانند پست‌هایی با طول ۴۰۰۰ کاراکتر منتشر کنند

پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر / Twitter با پس زمینه کیبورد صفحه کلید
توییتر امکان ارسال پست‌های طولانی با طول ۴۰۰۰ کاراکتر را دراختیار کاربران سرویس پولی Blue قرار داد.
تبلیغات

توییتر امکان ارسال توییت‌های طولانی را فراهم کرده است که البته فقط دردسترس مشترکان سرویس Blue قرار می‌گیرد. این ویژگی فعلاً در ایالات‌متحده فعال شده است و امکان ارسال توییت‌هایی با طول ۴۰۰۰ کاراکتر را ارائه می‌دهد. اگر افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنید از این ویژگی جدید استفاده کنند، توییت موجود در تایم‌لاین شما با گزینه‌ی Show More نمایش داده خواهد شد که با کلیک روی آن می‌توانید متن کامل را مشاهده کنید.

درحال‌حاضر محدودیت‌هایی در ویژگی ارسال پست‌های ۴۰۰۰ کاراکتری توییتر وجود دارد. اگر توییت شما بیش‌از ۲۸۰ کاراکتر استاندارد باشد، قادر نخواهید بود آن را به‌عنوان پیش‌نویس ذخیره یا برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی کنید. بااین‌حال، پست‌های طولانی اکثر ویژگی‌های عادی دیگر مثل هشتگ یا امکان افزودن عکس را دارند و کاربران عادی نیز می‌توانند همچنان با این پست‌ها تعامل داشته باشند.

به‌نوشته‌ی ورج، مشترکان توییتر Blue همچنین می‌توانند نقل‌قول بازتوییت و پاسخ را با طول ۴۰۰۰ کاراکتر ارسال کنند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت مقالات طولانی‌تر در این شبکه‌ی اجتماعی افزایش یابند.

نشانه‌های دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد هنگام نوشتن توییت‌هایی با طول بیشتر از ۲۸۰ کاراکتر از طریق نسخه‌ی اندروید یا iOS، به نسخه‌ی تحت‌وب هدایت خواهید شد.

ایلان ماسک پیش‌از این وعده داده بود امکان ارسال توییت‌های طولانی‌تر را فراهم خواهد کرد. او می‌گوید توییتر درحال‌کار روی قابلیت‌هایی برای اضافه کردن امکان قالب‌بندی مثل کلمات پررنگ و تغییر ابعاد فونت به پست‌ها است.

باید اشاره کنیم این اولین‌بار نیست که توییتر طول پست‌ها را در سایت خود افزایش می‌دهد. محدودیت کنونی ۲۸۰ کاراکتری این شبکه‌ی اجتماعی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. درمقام مقایسه کاربران این پلتفرم قبل از سال ۲۰۱۷ فقط امکان ارسال توییت‌هایی با طول ۱۴۰ کاراکتر را داشتند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات