متروی لندن تا سال ۲۰۲۴ مجهز به پوشش کامل اینترنت 4G و 5G خواهد شد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، مقامات لندن در نظر دارند مراکز مهم متروی این شهر را تا سال ۲۰۲۲ و تمامی نقاط آن را تا سال ۲۰۲۴ به اینترنت 5G برای گجت‌های قابل حمل مجهز کنند.
تبلیغات

Engadget گزارشی در مورد آینده‌ی متروی لندن منتشر کرده است که بر اساس آن، شهردار لندن از پوشش کامل متروی این شهر از اینترنت 5G تا سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهد. بخش حمل و نقل لندن (TfL) قراردادی ۲۰ ساله با شرکتی در زمینه‌ی ارتباطات به نام BAI Communications به امضا رسانده است تا این شرکت زیرساخت ارتباطات 4G و 5G را در متروی لندن تأمین کند.

گفته شده است اولین ایستگاه‌ها با پوشش کامل ارتباطات موبایل، تا اواخر سال ۲۰۲۲ در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. صادق خان، شهردار لندن، در این رابطه گفته است پوشش کامل مترو از ارتباطات موبایل به رشد هرچه بهتر اقتصاد لندن کمک خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از شهروندان لندن برای مسافرت درون‌شهری از مترو استفاده می‌کنند که در واقع یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایل حمل و نقل در لندن است.

اضافه شدن ارتباطات 4G و 5G می‌تواند به رونق کسب‌وکارهای مختلف کمک کند و شهرداری لندن می‌خواهد هرچه سریع‌تر چنین اتفاقی رخ بدهد. مقام‌های BAI Communications توضیح داده‌اند که بخش‌های مهم و پررفت‌وآمد از اینترنت 5G و باقی نقاط از اینترنت 4G برخوردار می‌شوند و برای زیرساخت‌ها از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده خواهد شد.

پوشش ارتباطات موبایل در متروی لندن تنها صرفه‌ی اقتصادی ندارد؛ بلکه یکی از وعده‌های صادق خان برای انتخابات بعدی است که به گفته‌ی وی، اگر دوباره انتخاب شود، برای احقاق آن تلاش خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات