ایرانسل مودم‌ وایمکس کاربران را با TD-LTE رایگان تعویض می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل به‌صورت رایگان مودم‌ وایمکس مشترکانش را با مودم‌ TD-LTE تعویض می‌کند.
تبلیغات

ایرانسل اعلام کرد که مودم‌ وایمکس کاربرانش را به‌صورت رایگان با مودم‌ TD-LTE عوض می‌کند تا کاربران بتوانند از سرعت بالا و مزایای اینترنت ثابت نسل  چهارم بهره ببرند.

این تعویض از طریق سایت shop.irancell.ir، فروشگاه‌ها، مراکز ارتباطی ایرانسل، دفاتر فروش و شماره تماس ۶۰۰ از خطوط ایرانسل (یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از طریق دیگر خطوط) نسبت به تعویض مودم‌ وایمکس به TD-LTE اقدام کنند.

برای این کار لازم است شناسه‌ی کاربری وایمکس و آدرس مک مودم وایمکس در دسترس باشد تا مراحل ثبت‌نام و تعویض بر این اساس پیش برود.

شماره‌ی شناسه‌ی کاربری مشترکان وایمکس به‌صورت ایمیل یا پیامک برای کاربران وایمکس ایرانسل ارسال شده است و کاربرانی که آن را در دسترس ندارد، می‌توانند به تاریخچه‌ی سامانه‌ی ایمیل یا پیامک خود مراجعه کنند. آدرس مک مودم نیز روی بدنه و بسته‌بندی دستگاه قرار دارد.

علاوه بر امکان تعویض رایگان مودم‌ وایمکس با مودم‌ TD-LTE، بسته سه‌ماهه ۱۵ گیگابایتی شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت ۲۴ ساعته و ۵ گیگابایت اینترنت شبانه (۲ تا ۸ صبح) هم ارائه شده است.

پس از طی مراحل تعویض مودم و کاربری از وایمکس به TD-LTE، تمام اعتبار باقی‌مانده‌ی مشترکان وایمکس به سامانه‌ی TD-LTE منتقل می‌شود تا کاربران به‌راحتی بتوانند از اعتبار خود استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات