نوکیا 800 تاف و نوکیا 2720 فلیپ رونمایی شدند

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
HMD گلوبال در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ دو گوشی جذاب با نام‌های نوکیا ۸۰۰ تاف و نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ را با ویژگی‌هایی جالب رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ فرصت مناسبی برای شرکت HMD گلوبال بود تا به معرفی جدیدترین گوشی‌های خانواده‌ی نوکیا بپردازد. این شرکت روز گذشته کنفرانس اختصاصی خودش را برگزار و طی آن محصولات جدیدی را رونمایی کرد. 

نوکیا Nokia ۸۰۰ - ۲۸۲۰

دو مورد از محصولات جدید نوکیا،‌ گوشی‌های نوکیا ۸۰۰ تاف (Nokia 800 Tough) و نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ (Nokia 2720 Flip) هستند که به سیستم‌عامل KaiOS مجهز شده‌اند و از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کنند. یکی از آن‌ها موبایلی با بدنه‌ی بسیار مقاوم است و دیگری در دسته‌ی گوشی‌های خاطره‌انگیز تاشو جای می‌گیرد.

نوکیا ۸۰۰ تاف

نوکیا ۸۰۰ تاف به‌نوعی نسل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ به‌شمار می‌آید؛ اگر با این گوشی آشنایی داشته باشید، می‌دانید که به مقاومت بسیار بالایش شهره است و به‌سختی می‌توان به بدنه‌ی آن آسیب وارد کرد. گوشی جدید نوکیا ۸۰۰ تاف دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است؛ این موبایل همچنین به استاندارد نظامی MIL-STD-810G مجهز شده که مقاومت بسیار بالای بدنه‌ی آن را نشان می‌دهد.

گوشی جدید نوکیا می‌تواند بدون اینکه آسیب ببیند به‌مدت نیم ساعت در عمق ۱.۵ متری آب بماند، این گوشی همچنین در برابر نفوذ گردوغبار به‌طور کامل مقاوم است. نوکیا ۸۰۰ تاف در برابر نوسانات دمایی شدید و حتی سقوط از ارتفاع دوام می‌آورد؛ البته از آن‌جایی که این گوشی روی بدنه‌اش دارای نوعی پوشش ضد لغزش است و از لبه‌هایی پوشیده با لاستیک بهره می‌برد، امکان افتادن آن از دست بسیار پایین خواهد بود. افزون بر این‌ها، در قسمت پایینی بدنه‌ی گوشی، یک برآمدگی به‌خصوص وجود دارد که به‌لطف آن می‌توان گوشی را با یک بند به جایی خاص بست.

نوکیا 800 تاف / Nokia 800 Tough

نوکیا ۸۰۰ تاف به باتری ۲٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که طبق ادعای اچ‌ام‌دی گلوبال می‌تواند تا بیش از یک ماه در حالت استندبای دوام بیاورد؛ این باتری همچنین امکان ۱۲ ساعت مکالمه‌ی مداوم را فراهم می‌کند. در ضمن به‌لطف بهره‌مندی نوکیا ۸۰۰ تاف از بلندگویی پرقدرت، همواره صدای زنگ‌خوردن گوشی را خواهید شنید. نوکیا ۸۰۰ تاف همچنین یک چراغ LED دارد که می‌توانید از آن به‌‌جای نور چراغ‌قوه استفاده کنید.

کاربران می‌توانند به‌لطف بهره‌مندی نوکیا ۸۰۰ تاف از گیرنده‌ی مجتمع GPS+GLONASS به بررسی گوگل مپس بپردازند. تجهیز شدن این گوشی به سیستم‌عامل KaiOS به‌هیچ‌وجه به‌معنی محدود بودن آن از لحاظ نرم‌افزاری نیست؛ درواقع نوکیا ۸۰۰ تاف حتی اپلیکیشن‌های واتس‌اپ و فیسبوک هم دارد و از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند با فشار دادن دکمه‌ای خاص، گوگل اسیستنت را فرا بخواند.

نوکیا ۸۰۰ تاف قرار است در دو مدل جداگانه عرضه شود که یکی از آن‌ها تک‌سیم‌کارت و دیگری دوسیم‌کارت خواهد بود. هردوی این مدل‌ها از شبکه‌ی 4G و VoLTE به‌همراه VoWiFi پشتیبانی می‌کنند. محصول جدید نوکیا همچنین به وای‌فای b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ مجهز شده است و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد که البته کاربر می‌تواند آن را از طریق کارت میکرو SD افزایش دهد. 

گوشی نوکیا ۸۰۰ تاف قرار است در اوایل ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر - آبان ۱۳۹۸) با قیمت ۱۱۰ یورو در رنگ‌های مشکی و کرم روانه‌ی بازار شود.

نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ

گوشی‌های تاشو دارای بهترین نوع طراحی برای مکالمه کردن هستند؛ کاربر می‌تواند به‌راحتی برای جواب دادن تماس گوشی را باز کند و پس از اتمام مکالمه آن را ببندد. در ضمن این گوشی‌ها به‌هنگام باز بودن، به‌خوبی روی چهره‌ی انسان می‌نشینند و به‌هنگام مکالمه احساس راحتی با آن‌ها دارید.

نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ به‌عنوان دیگر محصول جدید اچ‌ام‌دی گلوبال، یک گوشی تاشو است که از مشخصات سخت‌افزاری خوبی بهره می‌برد و طراحی جذابی دارد. این موبایل نیز مبتنی بر سیستم‌عامل KaiOS است و از یک نمایشگر داخلی ۲.۸ اینچ با وضوح QVGA و یک نمایشگر خارجی ۱.۳ اینچ برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها بهره‌ می‌برد. این محصول نیز اپلیکیشن‌های واتس‌اپ و فیسبوک را درون خود دارد تا کاربر به‌راحتی پیام‌هایش را بخواند و از طریق کیبورد خاطره‌انگیز گوشی،‌ به آن‌ها پاسخ دهد. 

نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ همچون ۸۰۰ تاف به‌لطف بهره‌مندی از گیرنده‌ی مجتمع GPS+GLONASS از گوگل مپس هم پشتیبانی می‌کند. در ضمن کاربر می‌تواند از طریق فروشگاه مجازی Kai اپلیکیشن‌های موردنیازش را دانلود و روی گوشی نصب کند.

نوکیا 2720 فلیپ / Nokia 2720 Flip

گوشی جدید نوکیا از شبکه‌ی LTE با سرعت دانلود و آپلود حداکثر ۱۵۰ و ۵۰ مگابیت‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کند و امکان ایجاد هات‌اسپات وای‌فای نیز از طریق آن وجود دارد؛ در ضمن به‌لطف بهره‌مندی نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ از وای‌فای، می‌توان از طریق آن به شبکه‌های وای‌فای نیز متصل شد. این گوشی نیز قرار است در دو مدل تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته روانه‌ی بازار شود.

۲۷۲۰ فلیپ همچون ۸۰۰ تاف، دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED است و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌کند که امکان ارتقاء آن از طریق کارت میکرو SD وجود دارد. در ضمن این گوشی هم از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و هم جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ قرار است در ماه جاری میلادی با قیمت ۹۰ یورو در رنگ‌های مشکی و خاکستری روانه‌ی بازار شود.

نوکیا 110 / Nokia 110

نوکیا ۱۱۰

آخرین گوشی، نوکیا ۱۱۰ است که قیمت بسیار پایینی دارد و از دوربین هم بهره می‌برد. این گوشی با قیمت ۲۰ یورویی، جذابیت خاصی دارد و قرار است در اواسط ماه جاری میلادی عرضه شود. نوکیا ۱۱۰ می‌تواند از طریق یک کارت میکرو SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، به‌مدت حداکثر ۲۷ ساعت به پخش موسیقی بپردازد؛ این گوشی همچنین امکان گوش فرا دادن به رادیو FM را فراهم می‌کند. در ضمن امکان تجربه‌ی بازی‌های Doodle Jump و Snake نیز روی نوکیا ۱۱۰ وجود دارد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

نظر شما کاربران زومیت درمورد گوشی‌های جدید نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات