ریزر برای مبارزه با کروناویروس ماسک تولید می‌کند

جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر برای کمک به مقابله با Covid-19 خط تولید ماسک راه‌اندازی کرد و آن‌ها به سراسر جهان ارسال و اهدا می‌کند.
تبلیغات

ریزر (به انگلیسی: Razer) شرکتی فعال در حوزه‌ی ساخت تجهیزات و سخت‌افزار گیمینگ است. این شرکت نیز به جمع کمک‌کنندگان به کارمندان سازمان‌های بهداشتی پیوسته و با راه‌اندازی خط تولید ماسک‌های جراحی به مبارزه با کروناویروس خواهد پرداخت. با توجه به شیوع و همه‌گیری جهانی کروناویروس نیاز است منابع بیشتری در اختیار بخش بهداشتی و درمانی قرار گیرد. بسیاری از شرکت‌ها پیش‌ از این خط‌های تولیدی خود را به تولید منابع اختصاص داده‌اند و هر روز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

به‌گفته‌ی ریزر  این شرکت در نظر دارد تا یک میلیون ماسک به مقامات بهداشت و درمان در سراسر جهان تحویل دهد. مدیر عامل شرکت ریزر Min-Laing Tan گفت:

مهندسان و طراحان ریزر در طی چند روز گذشته به‌طور شبانه‌روزی کار کردند و برخی از تجهیزات خط تولید را تغییر دادند؛ تا کارگران بتوانند به‌جای لوازم جانبی بازی، به‌طور موقت ماسک‌های جراحی تولید کنند.

بهداشت کشور سنگاپور، مقر دفتر مرکزی آسیای جنوب‌شرقی ریزر، اولین محموله‌های ماسک را دریافت می‌کنند. این شرکت با دولت‌ها و آژانس‌های دیگر در ارتباط است تا حمایت و کمک‌های خود را اولویت‌بندی کند.

مدیر عامل شرکت ریزر در فیسبوک نوشت:

تبدیل اضطراری برخی از خطوط تولید و اهداء ماسک، اولین قدم برای کمک‌های بیشتر شرکت ریزر است. ما متعهد به کمک به موقع، ایجاد منابع و ارائه‌ی امکانات خود در زمینه‌ی مبارزه با COVID-19 هستیم.

 همچنین شرکت شارپ نیز به زودی در یکی از کارخانه‌های تولید تلویزیون، ساخت ماسک‌های جراحی را آغاز خواهد کرد. در همین حال، ایلان ماسک نیز متعهد شده که اگر کمبودی به وجود آید، دستگاه‌های تهویه هوا را تولید خواهد کرد. به نظر می‌رسد در اثر شیوع کروناویروس مقامات فدرال در حال مذاکره با سایر تولیدکنندگان خودرو هستند؛ تا در صورت لزوم اقدام به ساخت تهویه‌های پزشکی و سایر تجهیزات کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات