ووهان امروز فقط یک مورد ابتلا به کرونا را گزارش کرد

سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز سه‌شنبه در سراسر چین، خاستگاه بیماری کووید ۱۹، تنها ۲۱ مورد ابتلای جدید گزارش شده است.
تبلیغات

درحالی‌که کشورهای مختلف دنیا این روزها را با همه‌گیری ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کمیسیون ملی بهداشت چین امروز اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، تنها ۲۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین شناسایی شده و یک مورد آن متعلق به شهر ووهان، کانون شیوع این ویروس، بوده است.

با‌این‌حال در این مدت، ۲۰ مورد وارداتی ابتلا به کرونا در چین ثبت شده و ۱۲ تن دیگر نیز براثر ابتلا به کرونا در شهر ووهان جان خود را از دست داده‌اند و دراین‌میان، دو نفر نیز مشکوک شناسایی شده‌اند. با‌این‌حساب، شمار کل مبتلایان در چین به ۸۰ هزار و ۸۸۱ تن و شمار جان‌باختگان نیز به ۳ هزار و ۲۲۶ نفر رسیده است. همچنین، تعداد کل مبتلایانی که از خارج به چین برگشته‌اند، به ۱۴۳ نفر افزایش یافته است. چین اکنون نگران مسافرانی است که از خارج این کشور به آن وارد می‌شوند.

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرده است با درمان ۹۳۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بهبودیافتگان در این کشور به ۶۸ هزار و ۶۷۹ نفر رسیده است.

سازمان بهداشت جهانی امروز اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان با اضافه‌شدن ۱۳ هزار و ۸۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۸۶ هزار و ۴۳۴ نفر و شمار جان‌باختگان با ثبت ۸۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، به ۳ هزار و ۳۸۸ تن رسیده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات