آیا ردیاب هوشمند ایرتگ اپل با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند؟

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
ایرتگ اپل در دست از نمای نزدیک
ایرتگ، ردیاب هوشمند و پرحاشیه‌ی اپل، سازگاری ویژه‌ای با آیفون دارد؛ اما آیا با اندروید هم کار می‌کند؟
تبلیغات

ایرتگ اپل ردیابی بسیار کاربردی و ارزشمند است که کاربران می‌توانند به‌کمک آن کیف پول، کلید، کوله‌پشتی، چمدان و دیگر وسایل دلخواهشان را ردیابی کنند. قبل از استفاده از ردیاب هوشمند اپل، باید آن را به آیفون متصل کرد.

به‌نوشته‌ی دیجیتال ترندز، ایرتگ اپل به هیچ‌کدام از گوشی‌های اندرویدی متصل نمی‌شود و فقط با گوشی آیفون سازگار است؛ با‌این‌حال، کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند اپلیکیشن رایگان Tracker Detect را از فروشگاه گوگل‌ پلی دانلود و ایرتگ‌های اطراف را شناسایی کنند.

اپلیکیشن Tracker Detect امکان شناسایی ایرتگ‌ها و دستگاه‌های سازگار با Find My که ممکن است بدون رضایت کاربران درحال ردیابی باشند، فراهم می‌کند.

ایرتگ‌ها برای ردیابی موقعیت مکانی افراد و اشیاء به‌کار می‌روند؛ بنابراین، شناسایی آن‌ها به‌وسیله گوشی‌های اندرویدی به‌عنوان راهی برای جلوگیری از ردیابی‌شدن به‌واسطه ایرتگ‌ اپل به‌حساب می‌آید.

کاربران گوشی‌های اندرویدی نمی‌توانند از ایرتگ اپل استفاده کنند؛ اما می‌توانند از ردیاب‌های دیگری بهره ببرند که قابلیت‌های مشابهی دارند. این ردیاب‌ها در اشکال مختلف عرضه‌ می‌شوند و قابلیت اتصال به‌ گوشی را دارند و می‌توان با استفاده از گوشی هوشمند، آن‌ها را کنترل کرد.

ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ (2 Samsung Galaxy SmartTag) بهترین جایگزین ایرتگ اپل برای دارندگان گوشی سامسونگ است. عمر باتری این ردیاب ۵۰۰ روز است و اشیائی را پیدا می‌کند که در فاصله‌ی ۱۲۰ متری قرار دارند.

سامسونگ، تنها شرکتی نیست که به ساخت‌ ردیاب‌های سازگار با اندروید مشغول شده است. شرکت‌های Pebblebee ،‌Chipolo ،‌Cube و Tile نیز ازجمله شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ساخت ردیاب‌های گوشی‌های اندرویدی هستند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات