سونوس اسپیکر قابل‌حمل Sonos Move را معرفی کرد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
هم‌زمان با ایفا ۲۰۱۹، اسپیکر قابل‌حمل سونوس Move ‌معرفی شد. این اسپیکر هوشمند جدید دوم مهر با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بعدها از مدت‌ها انتظار، درنهایت شرکت سونوس از اسپیکر قابل‌حمل و جدید Sonos Move رونمایی کرد. اسپیکر هوشمند جدید سونوس از اتصال به بلوتوث پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر، اسپیکرهای هوشمند بسیاری با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث در بازار عرضه شده‌اند. برخی از این محصولات حتی قیمتی ارزان‌تر و وزنی سبک‌تر و حتی ابعادی کوچک‌تر از اسپیکر سونوس دارند و این شرکت برای آنکه بتواند در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد، مجبور است اسپیکر خود را با قابلیت‌های درخورتوجهی به بازار عرضه کند.

اسپیکر قابل حمل Sonos Move

با توجه به اخبار و شایعه‌های مختلفی که در ماه‌های گذشته درباره‌ی اسپیکر جدید سونوس منتشر شده بود، به‌نظر می‌رسید باید منتظر دستگاهی با ابعاد کوچک‌تری باشیم؛ ولی ظاهرا این‌طور نیست. سونوس Move وزنی برابر ۶ پوند (۲.۷۲ کیلوگرم) دارد؛ درنتیجه، به‌راحتی در کوله‌پشتی جا نمی‌گیرد و شاید برای سفرهای کاری و حمل‌کردن در چمدان برای بردن هتل خیلی مناسب نباشد. درعوض، اسپیکر جدید سونوس برای استفاده در فضای خانه و جابه‌جا‌کردن در تراس و حیاط‌خلوت و پارکینگ بسیار مناسب طراحی شده است. 

دراصل، اسپیکر جدید در مقایسه با تمامی اسپیکرهای هوشمند هم با قیمتی ارزان‌تری به بازار عرضه می‌شود و هم از سایر اسپیکرهای قابل‌حمل بلوتوثی عملکرد بهتری دارد. شاید کیفیت صدای اسپیکر فوق‌العاده نباشد؛ ولی عالی به‌نظر می‌رسد. سونوس Move مجهز به دو آمپلی‌فایر کلاس d، توویتر، یک میدووفر و چهار میکروفون far-field برای حذف نویز و مبتنی‌بر الکسا آمازون و گوگل اسیستنت معرفی شده است.

اسپیکر قابل حمل Sonos Move

باوجوداین، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اسپیکر هوشمند جدید سیستم Trueplay است که از میکروفون‌ها برای تنظیم صدای مناسب اسپیکر استفاده می‌کند. سونوس برای به‌نمایش‌گذاشتن سیستم Trueplay، اسپیکر را در قفسه‌ی کتابخانه‌ای قرار داده که از پنج طرف اسپیکر محاصره شده است؛ ولی صدای مطلوبی ارائه می‌دهد. همچنین، با کمک این سیستم سونوس Move‌ می‌تواند در خارج از منزل نیز صدای مطلوبی را دراختیار کاربران قرار دهد. 

اسپیکر هوشمند جدید سونوس با استاندارد IP5 دربرابر نفوذ آب مقاوم است؛ درنتیجه، رطوبت محیط بیرون آسیبی به اسپیکر نخواهد زد. همچنین، باتری سونوس Move می‌تواند با هربار شارژ تا ۱۰ ساعت کار کند. اگر اسپیکر در حالت Suspend قرار داشته باشد، به‌مدت پنج روز شارژ خواهد داشت. انتظار می‌رود سونوس Move در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات