برگزاری رویداد MWC 2021 به تیرماه ۱۴۰۰ موکول شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش، سازمان GSMA اعلام کرد که نمایشگاه MWC ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۸ جون ۲۰۲۱ آغازبه‌کار خواهد کرد..
تبلیغات

پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها با مشکل مواجه شده‌اند؛ اما بزرگ‌ترین ضربه به بازار گجت‌های هوشمند و سازندگان و سازمان‌های مرتبط با آن وارد شد. تولید بسیاری از محصولات به مشکل خورد و درنتیجه شاهد کمبود برخی از گجت‌ها مانند آیفون‌های اپل در بازار و همچنین تاخیرهای پیاپی در عرضه محصولات جدید بودیم.

در این بین، سازمان‌هایی مانند MWC نیز به مشکلات مختلفی دچار شدند؛ به‌نحوی‌که سران این سازمان تصمیم به لغو برگزاری رویداد MWC 2020 گرفتند. برای رویداد سال آینده میلادی نیز تصمیم گرفته شد که MWC ۲۰۲۱ در ماه مارس برگزار شود؛ اما اخباری به گوش می‌رسد که برگزاری این رویداد با تأخیر مواجه شده است.

مقام‌های GSMA که وظیفه برگزاری رویداد MWC را به عهده دارند، اعلام کردند که نمایشگاه بعدی در ۲۸ جون ۲۰۲۱ (۸ تیر ۱۴۰۰) برگزار می‌شود و در یک جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) خاتمه خواهد یافت. برای توضیح اخذ چنین تصمیمی، مقام‌های GSMA گفتند که برای تضمین تأثیر هرچه کمتر بیماری کرونا مجبور به موکول کردن برگزاری رویداد به اواخر ماه جون سال آینده میلادی شده‌اند.

توییت در مورد تاخیر دوباره در برگزاری رویداد MWC 2021

چنین تصمیمی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا یکی از مهم‌ترین منابع درآمد GSMA، رویداد MWC است و هرگونه خللی در برگزاری آن می‌تواند ضربه اقتصادی سنگینی به این سازمان بزند. علاوه‌برآن، باید به نکته دیگری نیز اشاره کرد. درصورتی‌که برنامه دقیقی برای برگزاری رویداد MWC ۲۰۲۱ وجود نداشته باشد و خطر ابتلا به بیماری کرونا همچنان جان شرکت‌کنندگان را تهدید کند، امکان دارد بسیاری از شرکت‌ها از حضور در رویداد امتناع کنند.

بااین‌حال، مقام‌های GSMA در مورد رویداد پیش‌رو با توصیف «تجربه‌ای که نباید از دست داد» گفتند با استفاده از المان‌های واقعیت مجازی از میزان حضور مشارکت‌کنندگان کاسته می‌شود. با وجود اینکه زمان دقیق برگزاری رویداد MWC ۲۰۲۱ مشخص شده است؛ اما هنوز نمی‌دانیم که کدامیک از شرکت‌ها حضور خواهند داشت. بسیاری از شرکت‌ها مانند سونی، ال‌جی، اینتل، فیسبوک و نوکیا با شیوع بیماری کرونا از عدم حضورشان در نمایشگاه MWC 2020 خبر دادند.

عدم استقبال شرکت‌های مختلف نیز به لغو رویداد MWC 2020 ختم شد. طبیعتا مقام‌های GSMA به‌دنبال تکرار چنین اتفاقی نیستند و موکول‌شدن برگزاری رویداد سال آینده به انتهای ماه جون این موضوع را تأیید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات