لیزا سو در نمایشگاه CES 2021 سخنرانی مجازی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سخنرانی لیزا سو مدیرعامل شرکت AMD در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
تبلیغات

بنابر گزارش منتشرشده از سوی شرکت AMD و انجمن مصرف‌کنندگان فناوری، دکتر لیزا سو، رئیس و مدیرعامل شرکت AMD، قصد دارد سخنرانی مجازی در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ داشته باشد.

طبق اطلاعاتی که در گزارش علنی شده است سخنرانی لیزا سو در نمایشگا CES سال آینده با محوریت اهداف تحقیقاتی، تحصیلی، کاری، سرگرمی و بازی در آینده پیش خواهد رفت و احتمالا شامل برخی نمونه کارهای جدید از پردازنده‌ها و گرافیک‌هایی با عملکرد بالا خواهد بود. بنابراین، انتظار می‌رود در این سخنرانی مجازی اخبار جدیدی از CPU و GPU نسل بعدی بیان شود.

این نخستین‌بار نیست که لیزا سو در نمایشگاه CES روی صحنه می‌رود؛ او در سال ۲۰۱۹ نیز در نمایشگاه لاس‌وگاس سخنرانی کرد. سال آینده اما، سخنرانی او به‌علت همه‌گیری کووید ۱۹ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ازسویی دیگر، هانس وستبرگ، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ورایزون نیز قرار است در CES ۲۰۲۱ سخنرانی داشته باشد و احتمالا این فهرست همچنان ادامه داشته باشد. در نمایشگاه CES 2020 درمجموع ۸ سخنرانی برگزار شد.

روز گذشته همچنین، اعلام شد جایزه‌ی Robert N. Noyce که در طی مراسم مهم‌ترین جایزه از سوی انجمن صنایع نیمه‌رسانا است نیز به لیزا سو اعطا خواهد شد. انجمن صنایع نیمه‌رسانا یک گروه معتبر بازرگانی در صنایع نیمه‌رسانا در ایالات متحده آمریکا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات