سفارش آنلاین خدمات شست‌وشو و تعمیرات خودرو در محل

یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
کاربوی از استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز ۹۸ است که خدمات شست‌وشو و تعمیرات خودرو در محل مشتری را به‌صورت آنلاین ارائه می‌کند.
تبلیغات

زومیت در الکامپ ۹۸ با استارتاپ‌های حاضر در سالن‌های الکام استارز از نزدیک دیدار و با مدیران و بنیان‌گذاران استارتاپ‌‌‌ها مصاحبه‌هایی کرد که برخی از آن‌ها در مجموعه‌اخبار دسته‌بندی الکامپ منتشر می‌شوند. سفارش آنلاین خدمات خودرو از دسته‌بندی‌های پرطرفدار استارتاپ‌ها در الکام استارز ۹۸ است. کاربوی به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های قدیمی این حوزه، خدمات شست‌وشو و تعمیرات خودرو را در محل به کاربر ارائه می‌کند.

کاربوی

سعید غلام‌پور استارتاپ کاربوی را در سال ۱۳۹۶ تأسیس کرد. این استارتاپ ابتدا فقط خدمات کارواش و تعویض روغن و لنت را برای مشتریان انجام می‌داد و امروز خدمات خود را به سرویس‌های متنوع‌تر گسترش داده است. درحال‌حاضر ،کاربوی خدمات خود را به‌صورت سرویس تحت‌وب و اپلیکیشن اندروید  و iOS ارائه می‌کند.

کاربوی پلتفرم واسط سرویس‌کار و مشتری نیست و به‌نوعی تعمیرکاران در استخدام این شرکت هستند. تمایز آن‌ها از شرکت‌های خدماتی دیگر، ترکیب تمامی خدمات خودرو در بسته‌های واحد عنوان می‌شود. به‌علاوه، کاربوی تلاش می‌کند سرویس‌ها را با ارزان‌ترین هزینه ارائه کند تا مزیت رقابتی نیز در مقایسه با سرویس‌دهنده‌های سنتی داشته باشد.

کاربوی

استارتاپ خدمات خودرو کاربوی طبق صحبت‌های حمیدرضا محمدزاده مدیر تحقیق و توسعه، اکنون با تیمی نزدیک به ۳۰ نفر اعم از تیم‌های فنی و پشتیبانی و خدماتی فعالیت می‌کند و شرکت خود را نیز با مجوز دانش‌بنیان ثبت کرده است. درحال‌حاضر، خدمات کاربوی فقط در تهران ارائه می‌شوند؛ اما شهرهای بزرگ دیگر نیز در برنامه‌های توسعه‌ای آن‌ها قرار دارند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات