چین اطلاعاتی در مورد ممنوعیت استخراج رمزارز منتشر کرد

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مغولستان داخلی، منطقه‌ی خودمختار چین، هشت اقدام اجرایی علیه استخراج بیت کوین وضع و جزئیات آن را منتشر کرده است.
تبلیغات

به گزارش یوتودی، مغولستان داخلی، منطقه‌ی خودمختار چین، هشت اقدام اجرایی علیه استخراج بیت کوین را با جزئیات، منتشر کرده است.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات مغولستان داخلی، تا هفته‌ی دوم خرداد ۱۴۰۰ (اول ژوئن ۲۰۲۱) نظرات عموم را روی پیش‌نویس این پیشنهاد بررسی می‌کند؛ به این معنی که این ممنوعیت تا آن زمان به مرحله اجرایی نخواهد رسید.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط کمیسیون منطقه‌ی مغولستان داخلی، مراکز داده، نیروگاه‌های برق مستقل و سایر نهادهایی که برای استخراج رمزارزها خدمات فراهم می‌آورند، در صورت گزارش ندادن فعالیت‌های خود، مجرم شناخته می‌شوند و مجوز کسب‌وکارهای تجاری و شرکت‌های IT درگیر در زمینه‌ی ماینینگ نیز ملغی خواهد شد.

همچنین کافی‌نت‌هایی که خدمات استخراج ارز دیجیتال فراهم می‌کنند، به وسیله‌ی مقامات از ادامه فعالیت منع خواهند شد.

دسترسی غیر مجاز به برق نیز با اتهامات کیفری رو‌به‌رو خواهد شد. تمامی شرکت‌ها و افراد خصوصی در صورت ماین کردن، علاوه بر قرار گرفتن در لیست سیاه سیستم اعتباری اجتماعی کشور، مجازات می‌شوند:

 مشاغل و پرسنل مربوطه که در استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، طبق مقررات جدید در لیست سیاه، با عنوان غیر قابل اعتماد برچسب می‌خورند. مقامات دولتی که از موقعیت‌ خود برای مشارکت در استخراج یا حفاظت از استخراج‌کننده‌ها استفاده کنند نیز به سازمان‌های بازرسی و نظارت انتظامی منتقل می‌شوند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات