کوچک‌ترین کامپیوتر گیمینگ مجهز به خنک‌کننده آبی رونمایی شد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر گیمینگ مگا مینی G1 تکنو روی میز از نمای جلو و جانبی
تکنو از کوچک‌ترین کامپیوتر گیمینگ دنیا با سیستم خنک‌کننده‌ی آبی رونمایی کرد.
تبلیغات

تکنو که بیشتر به‌خاطر ساخت گوشی‌هایش شهرت دارد، کامپیوتری را معرفی کرده است که عنوان کوچک‌ترین کامپیوتر گیمینگ با سیستم‌ خنک‌کننده‌ی آبی را به خود اختصاص می‌دهد.

نام کامپیوتر تکنو، مگا مینی گیمینگ G1 است و از پردازنده اینتل مدل Core i9-13900H قدرت می‌گیرد. کانفیگ دیگری از این کامپیوتر با جدیدترین پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل نیز در دسترس خواهد بود. هر دو، پردازنده‌ای در کلاس لپ‌تاپ هستند نه دسکتاپ.

کامپیوتر مگا مینی G1 تکنو از نمای جلو روی میز

مگا مینی گیمنگ G1 با گرافیک انویدیا مدل RTX 4060 همراه است. شرکت سازنده‌ی گوشی تکنو ادعا می‌کند که سیستم خنک‌کننده‌ی G1 می‌تواند دمای بهینه را حفظ و عملکرد پایدار را تضمین کند.

نمایشگر کامپیوتر مگا مینی G1 تکنو از نمای نزدیک

کامپیوتر جدید تکنو به نورپردازی RGB و یک نمایشگر کوچک مجهز است که وضعیت سخت‌افزار دستگاه مانند دما و میزان استفاده از CPU و GPU و رم را نمایش می‌دهد.

مگا مینی G1 با یک ترابایت SSD از نوع PCIe Gen 4 و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 عرضه خواهد شد. این دستگاه از تاندربولت ۴ و وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند و دو درگاه اترنت، دو درگاه USB-C و ۶ درگاه USB-A و جک هدفون دارد و با پشتیبانی از درگاه OCuLink می‌توان آن را به گرافیک اکسترنال متصل کرد.

کامپیوتر جدید تکنو را نمی‌توان در دسته‌ی مینی کامپیوترها قرار داد چرا که از آن‌ها بزرگ‌تر است اما جزو کوچک‌ترین کامپیوترهای گیمینگ دنیا به‌شمار می‌رود. هنوز جزئیاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی محصول اعلام نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات