هوش مصنوعی Tecno AI معرفی شد؛ ورود گوشی‌ساز چینی به حوزه‌ای جدید

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه تکنو در علاالدین
تکنو مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای گوشی‌هایش منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

تکنو از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در نسخه‌ی جدید رابط کاربری HiOS رونمایی کرد. گوشی‌های جدید تکنو که از این رابط کاربری بهره‌‌مند می‌شوند دارای ویژگی‌هایی ازجمله ترجمه‌ی زنده‌ی تماس خواهند بود که مشابهش را در گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 دیده‌ایم.

پیدا کردن عکس در گالری گوشی تکنو با دستور متنی
گوشی تکنو درحال نمایش شیر جنگل و زیرنویس انگلیسی
دستیار صوتی و هوش مصنوعی گوشی تکنو نمایش لوگو و نام Ella
گوشی تکنو درحال تماس و ترجمه زنده با هوش مصنوعی

تکنو دستیار هوش مصنوعی جدیدی به نام Ella به نمایش گذاشت. این نرم‌افزار قادر به خلاصه‌سازی اسناد، نمایش اخبار و تولید تصاویر خواهد بود. هوش مصنوعی تکنو می‌تواند زیرنویس‌ را به‌طور خودکار برای ویدیو‌ها تولید کند.

هوش مصنوعی گوشی تکنو درحال خلاصه‌سازی متن و اسناد
نمایش گفت‌وگوهای مختلف با هوش مصنوعی گوشی تکنو
خلاصه‌سازی متن و اسناد با هوش مصنوعی گوشی تکنو
قابلیت تطبیق عکس با مناطق جغرافیایی نمایش چندین عکس از چهره‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های جالب این است که هوش مصنوعی تکنو تصاویر را با شرایط مناطق مختلف شامل آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، اروپا و آمریکا تطبیق خواهد داد. این شرکت پیش‌تر قابلیتی ارائه کرده بود که نورپردازی چهره را در عکس‌ها به‌شکل هوشمندانه اصلاح می‌کند و قابلیت جدید در همین راستا طراحی شده است.

حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی تکنو

به‌لطف هوش مصنوعی تکنو می‌توان سوژه‌ها را از عکس حذف کرد. هوش مصنوعی در گوشی‌ تکنو همچنین قادر به ایجاد برش یا استیکر از یک تصویر خواهد بود و گالری گوشی نیز می‌تواند عکس‌ها را از طریق توضیح متنی جست‌وجو کند.

تکنو جزئیات خاصی درمورد زمان انتشار قابلیت‌های یاد شده برای گوشی‌هایش ارائه نکرده است، اما احتمالاً این ویژگی‌ها در اوایل تابستان ۱۴۰۳ منتشر خواهند شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات