کیس گیمینگ ۲۰۲۴ ای‌دیتا با پنل شیشه‌ای و طراحی جذاب رونمایی شد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
کیس گیمینگ ای‌دیتا مدل XPG Invader X Pro از نمای جانبی
ای‌دیتا از کیس گیمینگ جدید خود با طراحی شیشه‌ای و متفاوت در CES رونمایی کرد.
تبلیغات

ای‌دیتا از کیس جدیدی به نام XPG Invader X Pro در نمایشگاه CES رونمایی کرده است که اکثر پنل‌های آن شیشه‌ای هستند و طراحی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد.

کیس جدید ای‌دیتا از شیشه‌های خمیده در قسمت‌های کناری و بالایی استفاده می‌کند. این طراحی خاص گوشه‌های کیس را پوشش می‌دهد و ظاهری یک‌دست و تماما شیشه‌ای به آن می‌بخشد.

کیس گیمینگ ای‌دیتا مدل XPG Invader X Pro از نمای بالا

از آن‌جا که نصب فن خنک‌کننده روی پنل شیشه‌ای ممکن نیست، X Pro از قسمت‌های پایینی و عقب برای ایجاد جریان هوا استفاده می‌کند. ای‌دیتا می‌گوید می‌توان ۱۱ فن را در داخل این کیس جای داد. باید دید عملکرد خنک‌کنندگی این کیس در عمل چگونه خواهد بود.

Invader X Pro برای سخت‌افزارهای رده بالا ساخته شده است، نه فقط به این دلیل که می‌توان تا ۱۱ فن را در آن نصب کرد بلکه به این دلیل که می‌تواند مادربرد E-ATX را در خود جای دهد. این مادربرد برای سیستم‌های کلاس ورک‌استیشن به‌کار می‌رود و از پردازنده‌ AMD سری تردریپر ۷۰۰۰ پشتیبانی می‌کند.

قیمت کیس ای دیتا به ۳۲۹ دلار می‌رسد؛ آن هم در شرایطی که قیمت کیس کامپیوتر برندهای دیگر با ویژگی‌های مشابه عموما بیشتر است. محصول جدید ای‌دیتا تابستان سال آینده عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات