این عجیب‌ترین کیس کامپیوتر در دنیا است؛ غوغای کولر مستر در CES 2024

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
مطالعه 4 دقیقه
کیس sneaker-x-bounce
کولر مستر با لیست بلندبالایی از محصولات جدید در نمایشگاه CES لاس وگاس حضور پیدا کرد.
تبلیغات

کولر مستر در نمایشگاه CES 2024 با تمرکز بر راهکارهای خنک‌کننده با کارایی بالا، کیس‌های رومیزی نوآورانه و پاورهای قدرتمند، همچنان مرزهای فناوری و طراحی را جابه‌جا می‌کند.

جیمی شا، مدیر عامل کولر مستر، می‌گوید: «هر محصولی که رونمایی می‌کنیم با در نظر گرفتن نیازهای کاربرانمان طراحی شده است. ما هیجان‌زده هستیم که مرزهای ممکن را پشت سر بگذاریم و راه‌حل‌هایی ارائه دهیم که نه‌تنها نیازها را برآورده کنند، بلکه فراتر از انتظارات باشند.»

خط تولید پاورهای سری X کولر مستر، جدیدترین فناوری‌های این شرکت را شامل می‌شود. مدل‌های X Silent Edge Platinum اولین پاورهای بدون فن هستند که به توان‌ ۸۵۰ و ۱۱۰۰ وات دست می‌یابند و عملکردی بدون صدا و بدون کاهش قدرت را ارائه می‌دهند.

پاور‌های سری ایکس کولر مستر

همچنین مدل X Silent MAX Platinum با توان ۱۳۰۰ وات، از فناوری‌های جدید فن‌های کولر مستر استفاده می‌کند تا در چنین قدرت بالایی نیز صدای نویز به حداقل برسد.

قدرتمندترین و جدیدترین پاور کولر مستر X Mighty Platinum نام دارد که با ۴ کانکتور 12VHPWR به توان ۲۸۰۰ وات دست می‌یابد اما هنوز اطلاعاتی از قیمت پاور کامپیوتر کولر مستر در دسترس نیست.

هاب مسترهاب کولر مستر

محصول دیگر کولر مستر MasterHub نام دارد که با دکمه‌ها و قطعات ماژولار می‌تواند ابزاری کاربردی برای ادیتور‌ها باشد. با ترکیب MasterHub و نرم‌افزار MasterCTRL، می‌توانید بسیاری از قطعات سخت‌افزاری کولر مستر از جمله عملکرد پاورها را کنترل کنید، چیزی که کولر مستر آن را عصر جدیدی برای ابزارهای ماژولار معرفی کرده است.

مانیتور GP2711 کولر مستر

یکی از محصولاتی که شاید در CES 2024 نوآورانه به‌نظر برسد، مانیتور کولر مستر مدل GP2711 است. در پشت این مانیتور هیت سینک و پوشش حرارتی منحصربه‌فردی وجود دارد که از گرم شدن مانیتور جلوگیری می‌کند. احتمالاً قیمت مانیتور GP2711 با توجه به فناوری Mini-LED، نسبت کنتراست بالا و استفاده از فناوری کوانتوم دات گران خواهد بود.

کیس sneaker-x-bounce

کیس عجیب‌وغریب Sneaker X Bounce که نتیجه همکاری کولر مستر و هنرمندی به نام Bounce است، ترکیبی از مهندسی پیشرفته و استعداد هنری به‌حساب می‌آید.

هنگامی که کولر مستر برای طراحی کیس Sneaker X جوایز متعددی دریافت کرد، تصمیم گرفت طراحی کیس جدید را با بلندگوهای جداشدنی و فرهنگ خیابانی Bounce ارتقا دهد که به‌نظر می‌رسد در این کار موفق هم بوده است.

کولر مستر در CES 2024 خنک‌کننده‌ی V8 3DVC را به‌عنوان آینده خنک‌کننده‌های CPU معرفی کرد. این خنک‌کننده که برای تحمل توان حرارتی تا ۳۰۰ وات طراحی شده، دارای محفظه بخار بازطراحی‌شده و لوله‌های حرارتی کامپوزیت ابررسانا است که سرعت انتقال حرارت را تا دو برابر لوله‌های سنتی افزایش می‌دهد.

خنک کننده پردازنده کولر مستر

کولر مستر همچنین از خنک‌کننده مایع G11 AIO پرده برداشت که دارای یک پمپ دوگانه، دو محفظه و طراحی جدید AIO برای افزایش راندمان اتلاف گرما است. دستگاه یادشده از یک رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری، فن‌های جدید Mobius و قابلیت‌های شخصی‌سازی بهره می‌برد.

خنک کننده مایع کولر مستر

به رسم هرساله کولر مستر امسال نیز کیس کامپیوتر جدید خود را با نام Masterbox 600 معرفی کرد. Masterbox 600 از کانکتور مادربردهای پشتی و رادیاتور تا ۴۲۰ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند و به هر روشی که بخواهید می‌توانید کارت گرافیک را در آن جا دهید.

کیس مستر باکس ۶۰۰ کولر مستر

آخرین محصول کولر مستر نیز Throne X نام دارد که دستگاهی برای ترکیب فناوری با هنر است. Throne X عملکرد نوازندگان را بهبود می‌بخشد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا ریتم را از نظر فیزیکی احساس کنند و سطح جدیدی از تعامل را هنگام نواختن فراهم می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات