ورک‌استیشن‌های جدید لنوو با همکاری استون مارتین طراحی شده‌اند

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ورک استیشن P7 لنوو
لنوو سه کامیپوتر قدرتمند جدید با پردازنده‌های سری Sapphire Rapids اینتل را به‌همراه ظاهری زیبا و جذاب معرفی کرده است.
تبلیغات

ورک‌استیشن‌های سطح بالا همیشه بسیار سریع و قدرتمند هستند و حالا جدیدترین سری ThinkStation لنوو با قدرت درخورتوجه و طراحی جذاب از راه رسیده‌اند. این شرکت ورک‌استیشن‌های جدید PX، P7 و P5 را معرفی کرده است که همگی از پردازنده‌های جدید Xeon Scalable (با نام رمز Sapphire Rapids) بهره می‌برند و استون مارتین برای هماهنگی ظاهر این محصولات با قدرت پردازشی آن‌ها، از طراحی خاصی استفاده کرده است تا حس سرعت بالا به کاربر منتقل شود.

ورک‌استیشن‌های جدید لنوو از طراحی نمادین مشکی و قرمز خانواده‌ی ThinkStation با سیستم خنک‌کننده‌ی سه‌کاناله‌ی بازطراحی‌شده با گریل سه‌بعدی و هواکش‌های بزرگ‌ بهره می‌برند. این محصولات همچنین از طراحی ماژولار و بدون ابزار استفاده می‌کننند و ارتقا و تعمیر آن‌ها به ابزار خاصی نیاز ندارد.

ThinkStation PX بهترین مدل ورک‌استیشن‌های جدید لنوو است و به‌لطف طراحی بهینه‌شده، برای افرادی که به دسکتاپ‌های سطح‌بالا نیاز دارند و همچنین مراکز داده در نظر گرفته شده است. این محصول از پردازنده‌ای با حداکثر ۱۲۰ هسته بهره می‌برد و نسبت‌ به نسل قبلی ۵۳ درصد قدرتمندتر است. به‌نوشته‌ی XDA، دستگاه مورداشاره حداکثر از چهار گرافیک مخصوص ورک‌استیشن سری انویدیا RTX 6000 Ada بهره می‌‌برد. علاوه‌براین امکان سفارش این محصول با حداکثر دو ترابایت حافظه‌ی DDR5 وجود دارد. گفتنی است این دستگاه از پاور ۱۸۵۰ واتی استفاده می‌کند.

ورک استیشن لنوو ThinkStation PX

ThinkStation P7 از طراحی ساده‌تر با پردازنده‌ی اصلی ۵۶ هسته‌ای نسل چهارم Xeon Scalable اینتل بهره می‌برد. این محصول نیز برای استفاده در مراکز داده بهینه‌سازی شده است و حداکثر تا سه گرافیک RTX 6000 انویدیا را پشتیبانی می‌کند.

در نهایت ThinkStation P5 را داریم که از پردازنده‌ی Xeon W با ۲۴ هسته و حداکثر دو گرافیک RTX 6000 بهره می‌برد. این مدل برای استفاده به‌عنوان دسکتاپ‌های سنتی طراحی شده است نه مراکز داده؛ اما همچنان قدرت بسیار زیادی دارد.

ورک‌استیشن‌های جدید لنوو از ماه می دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت اما جزئیات مربوط به قیمت این محصولات اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات