نسل جدید مینی کامپیوتر IdeaCentre Mini لنوو با ظاهری مینیمال و سخت‌افزار به‌روز معرفی شد

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
نسل هشتم مینی کامپیوتر لنوو IdeaCentre Mini
مینی کامپیوتر جدید لنوو IdeaCentre Mini از پردازنده‌‌ی به‌روز اینتل، وای‌فای ۶ و یک ترابایت SSD بهره می‌برد و از انجام وظایف چندگانه پشتیبانی می‌‌کند.
تبلیغات

لنوو در رویداد CES ۲۰۲۳ از تعداد زیادی لپ‌تاپ و محصولات دیگر رونمایی کرد. این شرکت همچنین مینی‌ کامپیوتر جدیدی به نام IdeaCentre Mini معرفی کرده است که با وجود ابعاد کوچک و البته ظاهر زیبا، امکانات جذابی ارائه می‌دهد.

لنوو نسل هشتم IdeaCentre Mini را برای خانه یا حتی اتاق‌خواب شما طراحی کرده است. این کامپیوتر رومیزی ظاهر مینیمال و جذابی دارد و فرم‌فکتور آن اکنون مدرن‌تر شده است. این محصول از پاور داخلی (PSU) استفاده می‌کند و به‌راحتی با دکوراسیون داخلی خانه‌ها منطبق می‌شود.

نسل هشتم مینی کامپیوتر لنوو IdeaCentre Mini
نسل هشتم مینی کامپیوتر لنوو IdeaCentre Mini

IdeaCentre Mini را می‌توان تقریباً در هرجایی قرار داد. به‌عنوان مثال می‌توانید این مینی کامیپوتر را روی میز قرار داده و از آن درحالت افقی یا عمودی استفاده کنید. این محصول یک پایه‌ی فلزی دارد که می‌توان آن را در حالت‌های مختلف و براساس نیاز خود مورداستفاده قرار دهید.

شاسی IdeaCentre Mini لنوو به‌نحوی طراحی شده است تا بتوان آن را به‌راحتی باز کرد و مواردی مثل تراشه‌ی حافظه را ارتقا داد یا درصورت نیاز به تعمیرات، به قطعات داخلی دسترسی پیدا کرد.

مینی کامیپوتر لنوو IdeaCentre Mini الزمات سخت‌افزاری موردنیاز برای پروژهای ویرایشی و انجام وظایف چندگانه را ارائه می‌دهد. این محصول از پردازنده‌ی Intel Core، دو تراشه‌ی حافظه‌ از نوع DDR4، حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD تا یک ترابایت، وای‌فای ۶ و درگاه‌های ارتباطی متنوع ازجمله USB C تاندربولت ۴ بهره می‌برد و می‌توان از آن به‌عنوان مرکزی برای مدیریت دستگاه‌های هوشمند و لوازم‌جانبی استفاده کرد. علاوه‌براین لنوو راهکار ذخیره‌سازی ابری خود را دراختیار کاربران این مینی‌ کامپیوتر قرار می‌دهد تا هنگام حرکت نیز بتوانند فایل‌های خود را در محلی امن نگه‌داری کرده و ازطریق دستگاه‌های دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات