لپ تاپ یوگا اسلیم 7i کربن لنوو با پردازنده نسل ۱۳ اینتل و درگاه‌های محدود رونمایی شد

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ لنوو اسلیم 7i کربن با لولای ۱۸۰ درجه
یوگا اسلیم 7i کربن جدیدترین لپ تاپ لنوو است که از تراشه‌ی نسل ۱۳ سری P اینتل استفاده می‌کند و صرفا دو درگاه دارد.
تبلیغات

لنوو شب گذشته کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه CES 2023 برگزار و مجموعه‌ی جدیدی از لپ تاپ‌ها را رونمایی کرد. این شرکت افزون‌بر لپ تاپ‌های باریک و سبک، سراغ رونمایی محصولات گیمینگ رفت تا انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. یکی لپ تاپ‌های جدید لنوو، مدل یوگا اسلیم 7i کربن است که برای کاربران حرفه‌ای تولید شده و به‌راحتی به جاهای مختلف حمل می‌شود.

بر اساس گزارش نوت‌بوک‌چک، لپ تاپ جدید لنوو نمایشگر ۱۳٫۳ اینچ با وضوح 2.5K (معادل ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل) دارد که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت ارائه می‌دهد. برخی از کانفیگ‌های لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i کربن به صفحه‌نمایش لمسی مجهز هستند.

لپ تاپ لنوو اسلیم 7i کربن از نمای جلو

لپ تاپ جدید سری یوگا اسلیم از باتری ۵۰ سلولی استفاده می‌کند. این باتری ظرفیت زیادی ندارد، اما پردازنده‌های کم‌مصرف لپ تاپ لنوو باعث می‌شوند این محصول شارژدهی مناسبی داشته باشد. یوگا اسلیم 7i کربن در کانفیگ‌های مختلف از پردازنده‌ی Core i7-1360P یا Core i5-1340P استفاده می‌کند. این پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل به‌تازگی معرفی شده‌اند.

لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon به وب‌کم 720p با حسگر فروسرخ مجهز است که به روش فیزیکی می‌توان مسیر دید آن را مسدود کرد. این لپ تاپ به وای فای 6E و بلوتوث ۵٫۱ و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت درایو ذخیره‌سازی NVMe SSD مجهز است. یوگا اسلیم 7i کربن صرفا یک درگاه Thunderbolt 4.0 و یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C دارد.

لنوو می‌گوید لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon در ماه مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲) روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i کربن ۱٬۲۹۹ یورو اعلام شده است.

مشخصات فنی لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon لنوو

سیستم‌عامل

ویندوز ‍۱۱

پردازنده‌ی مرکزی

Intel Core i7-1280P یا Intel Core i5-1240P

پردازنده‌ی گرافیکی

Intel Iris Xe

رم

۸ یا ۱۶ گیگابایت LPDDR5-5200 دو کاناله

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت PCle M.2 SSD

صفحه‌نمایش

۱۳٫۳ اینچ، ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل، IPS، روشنایی ۴۰۰ نیت، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، پشتیبانی از دالبی ویژن

وزن

۹۶۰ تا ۹۹۰ گرم

درگاه

یک Thunderbolt 4.0 و یک USB Type-C 3.2 Gen2

ارتباطات

وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات