برخی از خریداران آی‌مک ۲۴ اینچی از کج بودن پایه آن شکایت دارند

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود برخی از کامپیوترهای آی‌مک ۲۴ اینچی اپل دچار نقصی در ترازبندی پایه هستند که آن‌ها را کج نشان می‌دهد.
تبلیغات

چندی پیش غول دنیای فناوری آی‌مک ۲۴ اینچی را با زبان طراحی الهام‌گرفته از محصولاتی نظیر آیپد پرو و آیفون ۱۲ رونمایی و روانه‌ی بازار کرد. اکنون برخی از خریداران کامپیوتر چندمنظوره اپل از کج بودن پایه این محصول خبر می‌دهند. همان‌طور که برای اولین بار توسط یوتیوبر سرشناس، iPhonedo اشاره شد، به‌ نظر می‌رسد برخی از واحدهای آی‌مک دارای پایه کج هستند که باعث می‌شود نمایشگر به سمت چپ یا راست متمایل شود. ممکن است در ابتدا این مسئله چندان واضح به نظر نرسد؛ اما وقتی آی‌مک را کنار سایر اشیاء و محصولات قرار می‌دهید، کج بود آن کاملا نمایان می‌شود.

یوتیوبر یادشده هر دو طرف آی‌مک جدید را با خط کش اندازه‌گیری کرده و به نتایج جالبی دست یافته است. بر این اساس، در یک طرف آی‌مک، فاصله‌ی سطح زیرین محصول (محل قرارگیری اسپیکرها) تا محل قرارگیری پایه روی میز تقریبا ۷٫۶ سانتی‌متر است؛ درحالی‌که در طرف دیگر، این فاصله به ۸ سانتی‌متر می‌رسد. افزون بر این، شکایات مشابهی در انجمن پشتیبانی اپل و ردیت وجود دارد؛ اما مشخص نیست مشکل مذکور چه تعداد آی‌مک ۲۴ اینچی را تحت تأثیر قرار داده و اپل تاکنون این مسئله را تأیید یا رد نکرده است.

افرادی که اخیرا آی‌مک خریداری کرده‌اند، در صورت کج بودن پایه کامپیوترشان می‌توانند آن را ظرف دو هفته به اپل پس بدهند و گزینه درخواست جایگزین از طریق پشتیبانی AppleCare (سرویس خدمات فروش اپل) نیز وجود دارد. ویدئوی iPhonedo را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات