فیسبوک مکان‌های اجاره‌ای را به بازار خود اضافه کرد

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
فیسبوک امکان جستجو برای املاک اجاره‌ای با فیلترهای متعدد و امکان مشاهده‌ی تصویر ۳۶۰ درجه را برای کاربران بازار خود ارائه کرد.
تبلیغات

فیسبوک به‌سرعت در حال گسترش خدمات Marketplace یا بازار خود است. این شبکه‌ی اجتماعی در جدیدترین اقدام خود، خانه‌های اجاره‌ای را با همکاری سایت‌های Apartment List و Zumper به بازار خود آورده‌ تا امکان جستجو بین صدها هزار مکان اجاره‌ای را برای کاربران آمریکایی فراهم کند.

این امکان در آغاز ارائه، فیلترهای جستجو بر اساس مکان، قیمت، تعداد اتاق‌خواب‌ و سرویس‌ بهداشتی، نوع اجاره و امکان نگهداری از حیوان خانگی و... را شامل می‌شود. صاحبان املاک امکان بارگذاری تصاویر ۳۶۰ درجه از ملک خود را نیز دارند که مشتری با استفاده از این مورد می‌تواند نمای کاملی از ملک را مشاهده کند.

بوئن پن، یکی از مدیران فیس‌بوک، می‌گوید:

Marketplace محلی است برای افرادی که دنبال خانه‌ی اجاره‌ای هستند. با اضافه کردن فهرست مکان‌های اجاره‌ای از Apartment List و Zumper، حالا کاربران می‌توانند گزینه‌های بیشتری برای پیدا کردن خانه در آمریکا پیش روی خود داشته باشند. ما با وسایل نقلیه شروع کردیم و حالا خانه‌های اجاره‌ای را نیز به بازار اضافه کردیم تا آسایش و راحتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاوریم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات