لپ تاپ ConceptD 7 Ezel ایسر برای طراحان و خالقان معرفی شد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
ایسر در CES 2020، لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel را با طراحی منحصربه‌فرد برای طراحان و خالقان معرفی کرده است.
تبلیغات

ایسر پس از رونمایی ConceptD 9 در سال گذشته، اکنون نسخه کوچک‌تری از لپ‌تاپ‌های ConceptD را با تمرکز بر خالقان و طراحان معرفی کرده است. مدل جدید ConceptD 7 Ezel درمقایسه‌با مدل ۱۷/۳ اینچی پیشین، از نمایشگر کوچک‌تر ۱۵/۶ اینچی 4K برخوردار است و می‌توان آن را در پنج حالت مختلف تنظیم کرد. یکی از این حالت‌ها، حالت شناور است که مانیتور در بالای صفحه‌کلید به‌صورت شناور قرار خواهد گرفت. همچنین، این امکان وجود دارد که صفحه‌ی لمسی را به‌سمت پایین بکشیم و با استفاده از قلم Wacom EMR روی نمایشگر طراحی کنیم.

لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel

طراحی این لپ‌تاپ بسیار خلاقانه بود و با تمامی مدل‌های قبلی فرق خواهد داشت. راحتی و انعطاف این لپ‌تاپ این حس را به کاربر می‌دهد که با تبلت سروکار دارد. ایسر تأکید کرده است صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ جدید ازلحاظ رنگ بسیار دقیق است و برای طراحی‌ها و فعالیت‌های خلاقانه که با رنگ سروکار داریم، بهترین عملکرد را خواهد داشت. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel از ۱۰۰ درصد رنگ‌های Adobe RGB پشتیبانی می‌کند.

به‌گفته‌ی ایسر، نمایشگر لپ‌تاپ مذکور از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ضدتابش بهره می‌برد. ConceptD 7 Ezel برای گیمینگ نیز مناسب است و در آن پردازنده‌ی سری H از نسل دهم اینتل و ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه SSD PCIe تعبیه شده است.

لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel

لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel نسخه‌ی Pro نیز دارند که با پردازنده‌ی Intel Xeon پیکربندی شده است. به‌طورکلی، هر دو مدل معمولی و Pro از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا بهره می‌برند: کارت گرافیک GeForce RTX انویدیا در مدل ConceptD 7 Ezel و کارت گرافیک  Quadro RTX انویدیا در مدل Pro. این لپ‌تاپ‌ها در بخش اتصالات نیز شامل دو پورت Thunderbolt 3، شکاف کارت SD، یک DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 هستند.

درکنار لپ‌تاپ جدید، ایسر کامپیوتر رومیزی با تمرکزی مشابه برای طراحان و خالقان نیز معرفی کرده است. کامپیوتر رومیزی ConceptD 700 بسیار قدرتمند و با طراحی مینیمالیستی ارائه خواهد شد. ConceptD 700 را می‌توان با پردازنده Intel Xeon E و کارت گرافیک Quadro RTX 4000 انویدیا و رم ۶۴ گیگابایتی پیکربندی کرد. این کامیپوتر رومیزی همچنین از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد و در قسمت بالایی که با طرحی از چوب پوشیده شده، به پنل کوچک داخلی با قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز است.

کامپیوتر رومیزی ConceptD 700

ازآنجاکه لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel و کامپیوتر رومیزی ConceptD 700 برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌اند، نمی‌توانیم انتظار قیمتی ارزان را داشته باشیم. قیمت ConceptD 7 Ezel از ۲،۶۹۹ دلار شروع می‌شود؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن هنوز اعلام نشده است. مدل Pro لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel نیز از قیمت ۳،۰۹۹ دلار شروع خواهد شد و ژوئیه عرضه می‌شود. ناگفته نماند هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی کامیپوتر رومیزی ConceptD 700 برای آمریکای‌شمالی دردسترس نیست؛ اما احتمالا ماه مارس با قیمت ۱،۶۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ ایسر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات