مدیر ردمی خودرو شیائومی را هدیه می‌گیرد؛ اما به‌شرط موفقیت ردمی توربو ۳

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شیائومی (لی جون) درحال باز کردن در خودرو SU7
درصورتی‌که ردمی بتواند به هدف اولیه‌ی فروش ردمی توربو ۳ دست یابد، مدیر این برند یک‌ دستگاه خودرو شیائومی را هدیه خواهد گرفت.
تبلیغات

شیائومی طی مراسمی جدید اولین سری از خودرو الکتریکی SU7 را به مشتریان تحویل داد. لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی، به‌صورت نمادین درِ همه‌ی خودروهای SU7 را برای مالکان اولیه‌ باز کرد و سوییچ را به آن‌ها تحویل داد.

لی جون همچنین اعلام کرد که درصورت دستیابی به هدف فروش اولیه‌ی گوشی ردمی توربو ۳، یک دستگاه SU7 به وان تِنگ، مدیرعامل برند ردمی، هدیه خواهد داد.

خبر اعطای خودرو شیائومی به مدیر ردمی پس‌ از اعلام رسمی تاریخ رونمایی گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ منتشر شد؛ دستگاهی که قرار است ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۳) به‌نمایش دربیاید.

رندر غیر رسمی پنل پشتی گوشی شیائومی ردمی توربو ۳  رنگ مشکی
رندر غیر رسمی پنل پشتی گوشی شیائومی ردمی توربو ۳ رنگ سفید

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی برداشت اشتباهی از سخنان مدیرعامل شیائومی کردند و پنداشتند هدیه‌ی SU7 به مدیر ردمی قطعی است؛ اما مقام‌های برند زیرمجموعه‌ی شیائومی صحبت‌های لی جون را شفاف‌تر کردند.

وان تنگ با اشاره به عملکرد عالی تیم ردمی در ساخت گوشی توربو ۳، ابراز اطمینان کرد که این محصول با حمایت همه، فروش چشمگیری را تجربه کند. او همچنین گفت درصورت دستیابی تیم ردمی به هدف فروش تعیین‌شده برای محصول یادشده، هدایایی برای خریداران در نظر خواهد گرفت.

ردمی توربو ۳ به‌عنوان قاتل پرچمدار رونمایی خواهد شد و اولین محصول از سری توربو ردمی خواهد بود. این گوشی از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون 8S نسل ۳ بهره خواهد برد که درواقع نسخه‌ی ضعیف‌تر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای دستگاه‌های میان‌رده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات