مدل سفارشی پورشه ۹۱۱ توربو S با رنگ جذاب و قدرت چشمگیر رونمایی شد

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
نمای سه‌چهارم جلویی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ سبز
شرکت تک‌آرت از مدل سفارشی پورشه ۹۱۱ توربو S با ۷۹۰ اسب بخار قدرت و چهره‌ای خشن‌ رونمایی کرد.
تبلیغات

پورشه ۹۱۱ توربو S جزو بهترین خودروهای اسپرت دنیا محسوب می‌شود، اما حتی بهترین محصولات هم جای پیشرفت دارند. شرکت تک‌آرت از نسخه‌ی سفارشی این خودرو به نام GTstreet R Touring با طراحی متمایز و قدرت بیشتر رونمایی کرد.

پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت با دو کیت قدرت در دسترس قرار دارد. کیت اول قدرت را ۶۰ اسب بخار و گشتاور را ۱۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. کیت دوم با استفاده از توربوهای جدید و تغییرات نرم‌افزاری پیشرانه، قدرت خودرو را به ۷۹۰ اسب بخار و گشتاور را به ۹۴۹ نیوتن‌متر می‌رساند. حداکثر سرعت خودرو ۳۵۰ کیلومتردرساعت است.

نمای جانبی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ سبز
نمای جلویی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ سبز

چشمگیرترین تغییر در بخش عقب خودرو رخ داده که تک آرت از یک اسپویلر ثابت استفاده کرده است که توازن خوبی بین نیروی رو به پایین (Downforce) و آیرودینامیک در سرعت‌های بالا ایجاد می‌کند.

نمای سه‌چهارم جلویی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ آبی
نمای عقب خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ آبی
نمای سه‌چهارم عقب خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت رنگ آبی

اسپویلر جدید ۶۰ درصد سبک‌تر از اسپویلر فابریک پورشه است و با طراحی خاص خود باعث می‌شود پیشرانه خنک‌تر کار کند. تک‌آرت می‌گوید کیت بدنه‌ی جدید پورشه بیش از ۴۰ درصد قطعات متفاوتی نسبت‌ به نمونه‌ی استاندارد دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آپرون‌های جلو و عقب، گلگیرهای فیبر کربنی جدید، رکاب‌های جانبی و ورودی‌های هوای متفاوت و کاپوت برجسته اشاره کرد.

نمای داخلی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت
نمای داخلی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت ردیف جلو
نمای داخلی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت ردیف عقب
نمای داخلی و کنسول مرکزی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس تک آرت

تک‌آرت از سیستم تعلیق اسپرت و ارتقا‌یافته‌ای برای ۹۱۱ استفاده کرده که باعث کاهش ۲۵ میلی‌متری ارتفاع خودرو شده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب جلوه‌ی خاصی به خودرو بخشیده‌اند.

می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتر، ترمزهای دیسکی کربنی را سفارش داد. کابین خودرو هم به سفارش خریدار با چرم، جیر، فیبر کربن و آلومینیوم تزئین می‌شود.

قیمت خودرو پورشه ۹۱۱ توربو S تک آرت در اروپا از ۹۸٬۲۵۰ یورو (حدود ۱۰۷ هزار دلار) آغاز می‌شود. این قیمت فقط برای کیت تیونینگ است و باید ۲۳۰ هزار دلار برای خرید خود ۹۱۱ توربو اس پرداخت کرد. تک آرت ۲۵ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات