این مدل سفارشی پورشه ۹۱۱ توربو S است؛ هیولای تقویت‌شده توسط منصوری

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
خودروی پورشه ۹۱۱ توربو اس از نمای سه‌چهارم جلو رنگ خاکستری
منصوری خودرو سفارشی پورشه ۹۱۱ توربو اس را با ظاهری خشن و هیجان‌انگیز به نمایش گذاشت.
تبلیغات

منصوری از نسخه‌ی تیونینگ‌شده‌ی خودرو اسپرت پورشه ۹۱۱ توربو اس رونمایی کرد. ۹۱۱ توربو اس خودرو توان‌مندی است که در حالت عادی قدرت بسیار زیادی دارد، بااین‌حال منصوری تلاش کرده تا ایده‌های خود را به یکی از بهترین خودروهای پورشه اضافه کند.

۹۱۱ توربو اس منصوری به اسپویلر و سپرهای جدیدی در جلو و عقب مجهز شده که همگی فیبرکربنی هستند. کاپوت و رکاب‌های جانبی نیز تغییر کرده‌اند و ظاهر خشن‌تری به خودرو بخشیده‌اند.

خودروی پورشه ۹۱۱ توربو اس از نمای جلو و چراغ‌ها
پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری از نمای عقب

در نمای عقب شاهد بال بزرگ و دیفیوزر تهاجمی‌تری نسبت به مدل استاندارد هستیم. لوگو منصوری در پایین چراغ‌های عقب جای گرفته است؛ همچنین کالیپرهای ترمز زردرنگ پشت رینگ‌های مشکی خودنمایی می‌کنند.

در نمای داخلی می‌توانیم ترکیبی از چرم و جیر به‌رنگ آبی و فیبرکربن را ببینیم. لوگو منصوری نیز به‌جای لوگوی پورشه در وسط فرمان قرار گرفته است.

نمای داخلی پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری

پورشه ۹۱۱ توربو اس با سفارش Sport Chrono Package می‌تواند ظرف ۲٫۶ ثانیه به سرعت ۹۷ کیلومتر‌برساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۳۰ کیلومتربرساعت است.

موتور ۳٫۸ لیتری ۶ سیلندر خطی توربو ۹۱۱ قدرتی برابر با ۶۴۰ اسب بخار در ۶٬۷۵۰ دوردردقیقه و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر در ۲٬۵۰۰ تا ۴٬۰۰۰ دوردردقیقه تولید می‌کند.

منصوری قیمت خودرو را اعلام نکرده اما قیمت ۹۱۱ توربو اس در مدل استاندارد بدون سفارش آپشن‌های اضافی ۱۹۸٬۸۵۰ دلار است؛ بنابراین مانند تمام خودروهای سفارشی منصوری با خودروی بسیار گران‌قیمتی طرف هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات