این خودرو یک خانه درختی با پروژکتور در بالای سقفش دارد!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خودرو الکتریکی ریویان R3 با خانه درختی در بالا
ریویان در اقدامی غیرمنتظره، از خانه‌ی درختی روی جدیدترین خودرو برقی خود پرده برداشت.
تبلیغات

ریویان لوازم جانبی زیادی در کنار جدیدترین خودرو‌هایش عرضه می‌کند. یکی از آن‌ها خانه‌‌ای درختی است که روی سقف خودروهای ریویان R2 و R3 قرار می‌گیرد.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، ریویان چادر سقفی خودروهایش را «خانه‌ی درختی» می‌نامد. برایان گیس، مدیر ارشد نمونه‌ی اولیه و پروژه‌های ویژه‌ی ریویان، اذعان می‌کند که انرژی این خانه درختی از برق خودرو تأمین خواهد شد. ریویان در این خانه‌‌ی درختی جذاب، ویدئو پروژکتور تعبیه کرده است.

خودرو الکتریکی ریویان R3 با خانه درختی در بالا

در چادر سقفی خودرو، پنجره‌ی بزرگی قرار گرفته و در سمت مقابل آن، ویدئو پروژکتور تصویری بزرگ به نمایش درمی‌آورد. همچنین این چادر به نورپردازی و فن داخلی مجهز است.

خودرو الکتریکی ریویان R3 با خانه درختی در بالا

برایان گیس در ادامه گفت که در حال حاضر تمرکز ویژه‌ای روی حفظ کیفیت بدون افزایش بیش‌از‌حد قیمت خانه‌ی درختی وجود دارد. قیمت خودرو ریویان R2 از ۴۵٬۰۰۰ دلار شروع می‌شود اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت خانه‌ی درختی منتشر نشده است

خودرو الکتریکی ریویان R3 با خانه درختی در بالا

خانه‌ی درختی پروژکتور‌دار تنها بخشی از لوازم جانبی است که ریویان در کنار خودرو‌هایش معرفی کرد. ریویان یک جعبه‌ی بار را نیز طراحی کرده که به پشت خودرو متصل و با آشپزخانه‌ی مسافرتی جدید جفت می‌شود. آشپرخانه‌ی مسافرتی به مجموعه‌وسایل آشپزی، مخزن آب و کولر مجهز است.

خودرو‌‌ SUV تمام‌برقی ریویان R2 پنجشنبه‌شب معرفی شد. این خودرو پنج نفره می‌تواند با یک بار شارژ بیش از ۳۰۰ مایل (۴۸۰ کیلومتر) را طی کند.

ریویان R2 در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۶ به تولید انبوه می‌رسد. با وجود معرفی ریویان R3، اطلاعات دقیقی در مورد زمان تولید این خودرو منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات