قیمت ماشین تسلا مدل Y باردیگر کاهش یافت

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
تسلا مدل Y قرمز رنگ در جاده / Tesla Model Y
تسلا قیمت خودرو مدل Y را کاهش داد و برای افزایش فروش، مزایای بسیاری را به مشتریان ارائه می‌دهد.
تبلیغات

تسلا برای بازاریابی و افزایش فروش خودروهای الکتریکی خود در سه‌ماهه‌ی جاری میلادی از هیچ کاری دریغ نکرده است. بخش زیادی از این تلاش به کاهش ۲۵ درصدی ارزش سهام شرکت از آغاز سال ۲۰۲۴ ارتباط دارد و تسلا می‌خواهد ورق را برگرداند.

یکی از اقدامات تسلا برای افزایش فروش، کاهش قیمت خودرو بوده است. در تبلیغ جدید تسلا، یادآوری می‌شود SUV این شرکت پرفروش‌ترین وسیله‌ی نقلیه جهان در سال ۲۰۲۳ بوده است.

طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی تسلا، ازاین‌پس قیمت خودرو مدل Y در تیپ پایه از ۳۴٬۴۹۰ دلار شروع می‌شود و با تخفیف و مشوق‌های دولتی در ایالت متحده، قیمت تیپ تمام‌چرخ‌متحرک مدل Y حتی به کمتر از ۳۰٬۰۰۰ دلار نیز می‌رسد.

تسلا گفته است که اجازه‌ی انتقال سرویس‌های خریده‌شده‌ی خودروها را به مدل‌های دیگر می‌دهد. برای مثال، فردی که سیستم کمک‌راننده یا شارژ رایگان مادام‌العمر را خریده باشد، می‌تواند آن‌ها را به نسخه‌ی جدید مدل Y تسلا یا هر خودرو تسلا‌ی دیگری منتقل کند که قبل از مارس (اسفند و فروردین) خریده شود.

تسلا کاهش قیمت‌ و عرضه‌ی مزایای بی‌سابقه را به شکل جهانی ارائه داده است. مزایای مدل Y تسلا در ایالات متحده از تمامی خودروهای دیگر تسلا بهتر است. افت قیمت مدل Y می‌تواند آن را حتی در رکود گسترده‌ی بازار خودروهای برقی، محبوب‌ترین SUV جهان باقی نگه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات