این نسخه ویژه از تسلا مدل Y صرفاً در چین عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
مدل انحصاری تسلا مدل Y برای چین
تسلا نسخه‌ی جدید خودروی Tesla Model Y را با عملکرد بهتر و طراحی بهبودیافته رونمایی کرد. این خودرو در انحصار بازار چین است.
تبلیغات

شعبه‌ی چین تسلا با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در وی‌چت، نسخه‌ی جدید خودروی Tesla Model Y را منحصراً برای بازار چین رونمایی کرد. خودروی جدید تسلا طراحی بهبودیافته و عملکرد بهتر دارد. قیمت خودرو تسلا مدل Y جدید در مقایسه‌ با نسخه‌ی قبلی هیچ تغییری نکرده است.

مدل آبی تسلا مدل Y جدید ۲۰۲۳

این نخستین بار نیست که تسلا نسخه‌ی بهبودیافته‌ای از خودروهایش را با تمرکز بر بازار چین رونمایی می‌کند. خودروساز بزرگ آمریکایی ماه گذشته تسلا مدل ۳ را بازطراحی و در بازار چین و اروپا عرضه کرد. آن خودرو هنوز در آمریکا عرضه نشده است.

کابین خودرو تسلا مدل Y جدید ۲۰۲۳

بر اساس آنچه تسلا می‌گوید، صفر تا ۱۰۰ مدل Y جدید ۵٫۹ ثانیه طول می‌کشد. به گفته‌ی تحلیلگران خودرو، شتاب‌گیری تسلا مدل Y جدید «کمی» بهتر از قبل شده است. این خودرو رینگ‌های جدیدی دارد و همچون نسخه‌ی جدید تسلا مدل ۳ از نوار نوری LED روی داشبورد استفاده می‌کند.

قیمت پایه‌ی تسلا مدل Y جدید ۲۶۳٬۹۰۰ یوان (حدوداً ۳۷٬۰۰۰ دلار) است. مدل ویژه‌ای از این خودرو که روی مسافت تمرکز دارد، با قیمت ۲۹۹٬۰۰ یوان (حدوداً ۴۲٬۰۰۰ دلار) و مدلی دیگر که روی سرعت تمرکز دارد، با قیمت ۳۴۹٬۰۰۰ یوان (حدوداً ۴۹٬۰۰۰ دلار) عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات