تغییرات مدیریتی شیائومی؛ غول چینی آماده حضور همه‌جانبه در بازار خودرو است

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
خودرو شیائومی Xiaomi SU7 مدل آبی و خاکستری در فضای باز
شیائومی از تغییر رویکرد و تمرکز روی بازار خودروهای الکتریکی خبر داد تا منبع درآمد جدیدی برای خودش ایجاد کند.
تبلیغات

شیائومی با معرفی سدان برقی SU7 نشان داد که می‌تواند در بازار خودرو خودنمایی کند. دامنه‌ی محصولات این شرکت بسیار وسیع است و غیر از گوشی شیائومی محصولاتی مانند دستگاه‌ تصفیه‌ی هوا و دستگاه اصلاح مو و حتی موس‌پد را تولید می‌کند.

پست جدید لی جون، مدیرعامل شیائومی، نشان می‌دهد این برند تصمیم گرفته است تا تمرکز بیشتری روی تولید خودرو بگذارد؛ البته این به‌معنی بی‌توجهی به بازار گوشی‌های هوشمند نیست.

پست لی جون، مدیر عامل شیائومی، در ویبو در مورد تغییر تمرکز روی خودرو

لی جون در پست ویبو گفته است که تغییرات مدیریتی در شیائومی اتفاق می‌افتد تا شرکت بتواند تمرکز بیشتری بر تولید خودرو بگذارد؛ اما هسته‌ی اصلی کسب‌وکار آن‌ها همچنان گوشی‌های موبایل خواهد بود.

همچنین، لی جون اعلام کرد که ویلیام لو به مدیرکل شیائومی تبدیل می‌شود و وانگ تنگ مدیرکل برند ردمی خواهد شد. از‌این‌پس ویلیام لو به‌جای لی جون، سخنران رویدادهای معرفی محصول شیائومی است. مراسم رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا اولین حضور ویلیام لو را رقم خواهد زد.

تصمیم لی جون جدیت شیائومی را در بازار خودروهای الکتریکی نشان می‌دهد. همان‌طور‌که شیائومی در چند سال به رتبه‌ی سوم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی رسید، به‌طور مشابه می‌تواند در بخش خودروهای برقی پیشرفت بسیاری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات