خودروها با این نمایشگر ۴۵ اینچ 8K، مدرن‌تر از همیشه می‌شوند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر ۴۵ اینچی روی داشبورد کابین خودرو برقی جیلی
نمایشگر ۴۵ اینچ 8K به‌صورت یکپارچه روی داشبورد خودرو برقی جیلی قرار گرفته و ظاهری مدرن به آن داده است.
تبلیغات

در میان محصولات متنوعی که شرکت BOE در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت، صفحه‌نمایش 8K با ابعاد ۴۵ اینچی دیده می‌شد که روی کل سطح داشبورد خودرو گسترده شده بود و پنل راننده، کنترل مرکزی و پنل مسافر را با هم ترکیب می‌کرد.

کابین خودرو به‌طور مداوم در حال پیشرفت است و استفاده از سیستم‌های پیچیده و کاربردی در خودروهای برقی همچنان ادامه دارد. در همین راستا، BOE که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای LCD و OLED چینی به‌حساب می‌آید، اولین پنل خودرویی خودش را برای خودروی برقی Galaxy E8 جیلی عرضه کرده است.

داشبورد فرمان صندلی جلو و کنسول وسط خودرو برقی جیلی با نمایشگر گسترده

BOE در بیانیه‌ی رسمی خود گفته است که صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ی داشبورد هوشمند، کیفیتی نزدیک به رتینا با وضوح 8K دارد و هر بخش از آن به‌صورت مستقل با لمس کاربر عمل می‌کند.

نمایشگر BOE در خودروی جیلی Galaxy E8 را می‌توان یکی از جدیدترین پیشرفت‌های فناوری کابین هوشمند دانست که با تبدیل رابط مکانیکی به صفحه‌های لمسی، تعامل بین راننده و خودرو را تسهیل می‌کند.

BOE صفحه‌نمایش یکپارچه‌ی ۴۵ اینچی 9K از جنس اکسید مینی LED را نیز برای داشبورد خودرو معرفی کرد که دارای وضوح بیشتر، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نسبت کنتراست چشمگیر و روشنایی ۱۵۰۰ نیت است و تا ۳۰ درصد مصرف کمتری نسبت‌ به نسل قبل خود دارد.

قیمت خودرو کاملاً برقی جیلی Galaxy E8 حدود ۲۵,۰۰۰ دلار اعلام شده و این محصول مشتریان طبقه‌ی متوسط چینی را به‌عنوان بازار هدف اولیه‌ی خودش در نظر گرفته است. این محصول باید با مدل‌های پرفروش گروه BYD، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی خودروهای الکتریکی جهان که حمایت وارن بافت را در پشت خودش دارد، در خاک چین رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات