درخشش خودرو ملی ترکیه در نمایشگاه CES 2024 لاس وگاس

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
خودروی Togg T10F از نمای سه‌چهارم جلو رنگ سبز
خودروساز ترکیه‌ای Togg با جدیدترین خودرویش به نام‌ T10F در نمایشگاه CES حاضر شد.
تبلیغات

شرکت خودروسازی ترکیه‌ای Togg از خودرو الکتریکی T10F در نمایشگاه CES رونمایی کرد که به گفته‌ی شرکت سازنده، یک دستگاه هوشمند متصل است.

T10F در دسته‌ی سدان‌های اسپرت الکتریکی قرار می‌گیرد. این خودرو از جلوپنجره‌ی کاملاً بسته با خطوط کرومی در کنار چراغ‌های باریک LED در طرفین بهره می‌برد.

آینه‌های جانبی جای خود را به دوربین‌ها داده‌اند. در نمای جانبی با خطوط نسبتاً عضلانی و برجسته‌ای مواجهیم که ظاهری اسپرت‌تر به T10F بخشیده‌اند.

نمای سه‌چهارم عقب خودروی Togg T10F رنگ سبز
کابین خودروی Togg T10F
نمای بالا و سانروف خودروی Togg T10F

در کابین خودرو شاهد صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی مخصوص راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی عریض ۲۹ اینچی در کنار نمایشگر ۸ اینچی برای کنترل سیستم تهویه و تماس‌های تلفنی هستیم.

Togg تأیید کرده است که که T10F اولین خودرو این شرکت با گرم‌کن فرمان خواهد بود. صندوق عقب ۵۰۰ لیتر ظرفیت دارد اما با تا کردن صندلی‌های عقب می‌توان آن را به ۱۳۵۰ لیتر افزایش داد.

مدل پایه‌ی T10F دارای یک موتور نصب‌شده در محور عقب است که ۲۱۵ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و خودرو را قادر می‌سازد تا در زمان ۷٫۲ ثانیه از سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت شتاب بگیرد.

تیپ دیگر T10F از سیستم تمام چرخ محرک دو موتوره بهره خواهد برد که توان را به ۴۲۹ اسب بخار و گشتاور را به ۷۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. به‌لطف قدرت و گشتاور بیشتر، این تیپ می‌تواند در زمان ۴٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد.

Togg جزئیات بیشتری از مشخصات و قیمت خودرو جدیدش ارائه نکرده اما گفته است T10F به باتری‌های ۵۲٫۴ یا ۸۸٫۵ کیلووات‌ساعتی مجهز خواهد بود و برد حرکتی آن در بالاترین تیپ به حدود ۶۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات