کامیونت برقی لوکس B-ON در رنگ جذاب رونمایی شد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
کامیونت برقی B-ON
کامیونت برقی جدید پلکان با ظاهری شبیه به تسلا سمی کوچک‌شده و باتری‌های ۴۳ و ۵۴ کیلووات‌ساعتی در سال جاری عرضه خواهد شد.
تبلیغات

B-ON، سازنده خودروهای برقی مستقر در لوکزامبورگ، در روزهای آتی نمایشگاه CES 2024 اولین خودرو دلیوری برقی سبک‌وزن را همراه با برخی فناوری‌های جدید رونمایی خواهد کرد. B-ON فناوری جدید «توزیع‌کننده هوشمند» را برای کمک به رانندگان دلیوری معرفی خواهد کرد.

کامیون جدید پلکان (Pelkan) نام دارد و کمی شبیه به تسلا سمی کوچک‌شده‌ای است که کامیون حمل بار به کابین آن وصل شده باشد. به‌گفته‌ی B-ON، پلکان خودرویی دوربرد طراحی‌شده برای تحویل بسته به مشتری است.

کامیونت برقی B-ON تحویل بسته به مشتری

اطلاعاتی درباره‌ی قیمت خودرو مذکور وجود ندارد؛ اما پلکان اواخر سال جاری با دو نوع باتری ۴۳ و ۵۴ کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. این در حالی‌ است که ون‌های دلیوری الکتریکی Rivian برد تخمینی بیش از ۱۵۰ مایل (۲۴۱ کیلومتر) و ظرفیت باتری بیش از ۱۰۰ کیلووات ساعت دارند.

B-ON علاوه‌بر پلکان در حال رونمایی فناوری جدید «توزیع‌کننده هوشمند بسته‌» است. به‌نظر می‌رسد این فناوری به کامیون اجازه می‌دهد تا بسته‌‌ی صحیح تحویلی بعدی را از قبل انتخاب کند و راننده هنگام رسیدن به مقصد مجبور به جست‌وجو برای بسته نشود. توزیع‌کننده هوشمند افزودنی اختیاری برای پلکان یا خودروهای تحویل شخص ثالث خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات