مالک تسلا مدل ۳ از پخش عبارت ترسناک در سیستم سرگرمی این خودرو شاکی است

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شکایت تسلا برای پخش غیرمجاز عبارت ترسناک به‌دلیل نقص صفحه‌نمایش مدل ۳ در دست بررسی قرار گرفت.
تبلیغات

براساس گزارش‌های ثبت‌شده در انجمن مصرف‌کنندگان چین، نقص نمایشگر خودرو برقی تسلا مدل ۳ باعث بروز حادثه‌ای ترسناک شده است؛ به‌طوری‌که یک مادر و دخترش را مجبور کرده است با عجله از خودرو خارج شوند. صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی تسلا مدل ۳ در طول روز فعال بوده و در شب با پخش عبارت «من به‌طرز وحشتناکی مُردم» به اوج خود رسید.

گزارش‌های انجمن مصرف‌کنندگان چین جایی است که توضیحاتی درباره‌ی حوادث عجیب‌ خودروهای برقی ازجمله تسلا ارائه می‌دهد. آخرین فهرست ورودی این انجمن حاوی گزارشی از یکی از مالکان خودروهای برقی است که از هزینه‌ی بسیار زیاد شارژ حکایت می‌کند؛ به‌طوری‌که گفته شده است هزینه‌ی شارژ این خودرو برابر با پرکردن باک یک خودرو گازسوز است. غیر از این اتفاق، یکی از مالکان خودرو تسلا مدل ۳ در چین حادثه عجیب‌تری را تجربه کرد.

خانم ژنگ در خودرو تسلا مدل ۳

به‌گزارش NotebookCheck، خانم ژنگ ۲۷ آوریل متوجه شد صدای سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا مدل ۳ وی به‌طور خودکار به حداکثر رسیده و تلاش او برای کاهش صدا بی‌فایده است. هنگامی‌ که حدود ساعت ۹ شب وارد خودرو خود شد تا با دخترش به خانه برود، متوجه شد که کنترل‌پنل تهویه‌ی مطبوع، به‌طور خودکار شروع به ظاهر و ناپدید شدن کرد و پس‌از‌آن، کتاب صوتی نیز به‌طور خودکار پخش شد. او به‌محض مشاهده این وضعیت، با مرکز خدمات مشتریان تسلا تماس گرفت و آن‌ها به وی توصیه کردند سیستم اطلاعات سرگرمی را مجدداً راه‌اندازی کند.

خانگ ژنگ سیستم سرگرمی را مجدداً راه‌اندازی کرد؛ اما پس از راه‌اندازی دوباره، ناگهان عبارت «من به‌طرز وحشتناکی مُردم» پخش شد و او و دخترش از خودرو خارج شدند. خدمات مشتریان تسلا این حادثه را تأیید کرده و گفته است که آن‌ها نقصی در عملکرد نمایشگر شناسایی کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد شروع خودکار برنامه‌ی کتاب‌خوان صوتی که عنوانی حاوی عبارت ترسناک پخش کرده، دلیل اصلی این اتفاق بوده است. انجمن مصرف‌کنندگان چین می‌گوید تسلا صفحه‌نمایش لمسی خودرو خانم ژنگ را به‌‌رایگان تعویض خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات