با شیوع کرونا، استفاده از سوپرشارژرهای تسلا در چین رایگان شد

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیران خودروسازی تسلا با هدف کمک به مردم چین در زمان شیوع ویروس کرونا، استفاده از سوپرشارژرهای این شرکت را برای شهروندان پرجمعیت‌ترین کشور جهان رایگان اعلام کردند.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر، نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا دیده شده است. کشور چین و شهر ووهان به‌عنوان اولین محل شیوع بیشترین قربانی این بیماری عفونی را دارند و حالا با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند. شرکت‌های مختلف جهان نیز برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا در چین، اقدامات مختلفی، ازجمله ارائه‌ی سرویس‌های رایگان را در کانون توجه قرار داده‌اند.

خودروسازی تسلا که به‌تازگی خط‌تولید خود را در کشور چین بازگشایی کرده است، از امروز خدمات شارژ رایگان برای رانندگان مدل‌های مختلف تسلا فراهم می‌کند. مالکان این محصولات هنگام اتصال خودرو به دستگاه‌های سوپرشارژ تسلا با پیامی مواجه شده‌اند که نشان می‌دهد خدمات مذکور برای رانندگان تسلا در سراسر کشور چین رایگان است.

Tesla

شرکت تسلا در بیانیه‌ای توضیح داده است:

برای اینکه سفر شما در مناطق شیوع ویروس کرونا آسان‌تر شود، تا زمان پاک‌سازی این بیماری، شارژ رایگان در ایستگاه‌های سوپرشارژ را برای تمام خودروهای تسلا فراهم می‌کنیم. امیدواریم در این دوران حساس و استثنائی، از خودرو و انرژی الکتریکی با صرفه‌جویی و برای مواقع نیاز استفاده کنید. پس از پایان شیوع بیماری، شما را از شرایط جدید آگاه خواهیم کرد تا بتوانید از خودرو با شرایط عادی استفاده کنید. امیدواریم این خدمت کوچک تسلا به شما در گذر از دوران کنونی کمک کند. تسلا حق تصمیم‌گیری بعدی در‌این‌زمینه را برای خود محفوظ می‌داند.

خدمات رایگان و سخاوتمندانه‌ی تسلا به مشتریان موضوع جدیدی نیست؛ زیرا سال گذشته هم‌زمان با طوفان دورین نیز، استفاده از سوپرشارژرهای تسلا برای مردم فلوریدا رایگان شد. این شرکت همچنین سیستم‌ کنترل ظرفیت باتری را با فناوری به‌روزرسانی ماهواره‌ای تغییر داد تا مالکان تسلا در فلوریدا بتوانند بیشتر از حد معمول انرژی ذخیره‌شده داشته باشند و مسافت بیشتری رانندگی کنند. در سال ۲۰۱۸ نیز، خدماتی مشابه به مردم آسیب‌دیده از طوفان مایکل در ایالت‌های مختلف امریکا ارائه شد. طبق جدیدترین آمار، در سراسر جهان تاکنون براثر ویروس کرونا ۱۰۶ نفر کشته و ۴,۵۱۵ نفر آلوده شده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات