تسلا؛ پرفروش ترین خودرو دست دوم در بازار آمریکا

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نتایج بررسی جدید iSeeCars نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی تسلا در میان پرفروش‌ترین مدل‌های دست دوم بازار آمریکا قرار دارند؛ تسلا مدل ۳ دارای سریع‌ترین زمان فروش در میان خودروهای دست دوم است.
تبلیغات

بررسی جدید نشان داده است که سه مورد از خودروهای دست دوم با سریع‌ترین زمان فروش در ایالات متحده، محصول تسلا هستند. وب‌سایت iSeeCars طی تجزیه‌وتحلیل بیش از ۴/۴ میلیون خودرو جدید و دست دوم که از مارس تا جون ۲۰۲۰ فروخته شده‌اند، به نتیجه رسید که فروش خودروی دست دوم به‌طور میانگین ۶۸/۹ روز طول می‌کشد اما برخی از وسایل نقلیه وجود دارد که فروش آن‌ها بسیار سریع‌تر از بقیه است.

فهرست پرفروش ترین خودروهای دست دوم بازار آمریکا

در این مطالعه مشخص شد که خودروی الکتریکی تسلا مدل ۳ با زمان فروش متوسط ۲۹/۳ روز، دارای سریع‌ترین زمان فروش در میان خودروهای دست دوم بازار آمریکا است.

تحویل تسلا مدل ۳ به مشتریان از سال ۲۰۱۸ شروع شد و ازآنجاکه مدل بسیار جدیدی در بازار است، تعداد کمی از نسخه‌های دست دوم آن وجود دارد. تسلا مدل ۳ که ارزان‌ترین وسیله نقلیه این خودروساز بود، بیشترین تعداد پیش‌خرید را نسبت به تمام خودروهای تولیدی داشته است و مدت زمان انتظار طولانی برای تحویل آن باعث شد تا تقاضای زیادی برای این خودرو در بازار مدل‌های دست دوم ایجاد شود. 

دو مدل دیگر تسلا جایگاه خود را در بین ۱۰ خودروی دست دوم پرفروش این کشور به خود اختصاص داده‌اند. در رده‌ی ششم فهرست، تسلا مدل ایکس قرار دارد که برای فروش آن در بازار دست دوم به‌طور متوسط ​​۴۷/۶ روز زمان نیاز است، درحالی‌که تسلا مدل S به‌عنوان دهمین خودروی پرفروش دست دوم در این رده‌بندی قرار گرفت. این نتایج نشان می‌دهد که با وجود عرضه تسلا مدل ۳ با قیمت ارزان‌تر، تقاضا برای سدان پرچم‌دار این شرکت هم‌چنان زیاد است. 

خودروی الکتریکی تسلا مدل ایکس / tesla model x سفید رنگ در جاده با منظره درخت و آسمان

در جایگاه دوم بی‌ ام ‌و X6 قرار دارد که میانگین فروش آن ۴۳ روز است. سوبارو BRZ (با ۴۴/۵ روز)، تویوتا یاریس (۴۴/۸ روز) و هوندا سیویک (۴۷/۴ روز) پس از بی ‌ام ‌و X6 حضور دارند. اینفینیتی Q60 در جایگاه هفتم (۴۹/۴ روز) قرار گرفت و پس از آن هوندا آکورد (۵۰ روز) و تویوتا کرولا هاچ‌بک (۵۰/۲ روز) قرار گرفتند. حضور سه خودروی الکتریکی تسلا در جمع ده محصول پرفروش بازار آمریکا، نشان می‌دهد که این خودروساز برقی به موفقیت زیادی در جلب توجه مشتریان دست یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات