پیشنهاد همیلتون به مرسدس: در کابین خودرو از مواد گیاهی استفاده کنید

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوئیس همیلتون با ۶ قهرمانی در فرمول یک، به گیاه‌خواری شهرت دارد. او از مدیران مرسدس بنز درخواست کرده است در فضای داخل کابین، از مواد گیاهی به‌جای مصنوعات حیوانی استفاده کنند.
تبلیغات

لوئیس همیلتون در سال ۲۰۱۷، رژیم گیاه‌خواری را برای خود انتخاب کرد و از آن زمان به‌بعد، طرفدار این کار شد. قهرمان ۶ دوره فرمول یک جهان هم‌اکنون موضع خود را با فشار بیشتر بر مرسدس بنز برای کنارگذاشتن چرم‌های حیوانی در مدل‌های این شرکت در سراسر جهان پیش می‌برد.

لوئیس همیلتون / Lewis Hamilton

همیلتون در گفت‌وگو با مجله‌ی مالزیایی «The Edge» گفت:

مرسدس بنز سازمانی بسیار بزرگ است. امروز با مدیرعامل درباره‌ی چگونگی خلاص‌شدن از همه‌ی چرم‌های حیوانی استفاده‌شده در خودروها تلفنی گفت‌وگو کردم. می‌خواهم بخشی از سیستمی باشم که به بهبودی جهان کمک می‌کند و برای آینده کار مثبتی انجام می‌دهد.

همیلتون با اشاره به رژیم گیاه‌خواری‌اش گفت:

ازنظر جسمی و روحی، در بهترین حالت و در تمام سال، ازنظر ذهنی قوی هستم. با تغییر رژیم غذایی، ازنظر جسمی قدم بزرگی برداشته‌ام.
mercedes benz
بهترین تصمیم‌های زندگی‌ام انتقال به تیم مرسدس AMG پتروناس و تغییر رژیم غذایی است که از سنگاپور آغاز شد. بااین‌حال، قبل از آن نیز به‌خوبی رانندگی می‌کردم.

همیلتون در سال ۲۰۱۹ با تهیه‌کنندگی در مستند The Game Changers با موضوع رابطه‌ی رژیم غذایی با تغذیه‌ی ورزشی حمایت خود را از گیاه‌خواری گسترش داد.

Audi e-tron

اگر لوئیس همیلتون بتواند مرسدس بنز را به استفاده از چرم گیاهی در محصولاتش راضی کند، شرکت آلمانی به تعداد زیادی از خودروسازانی می‌پیوندد که این مواد را در خودروهای خود ارائه می‌دهند. تسلا اولین‌بار چرم مصنوعی را به‌عنوان گزینه‌ی سفارشی برای مدل ایکس در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و در سال ۲۰۱۷، برای تسلا مدل اس نیز استفاده از چرم حیوانی را کنار گذاشت. افزون‌براین، آئودی در حال تصمیم‌گیری برای ارائه‌ی مواد مشابه روی کراس‌اور برقی E-Tron و بنتلی هم به‌دنبال استفاده از چرم‌های گیاهی قارچ در شاسی‌بلند بنتایگا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات