دوربین Hero 7 گوپرو در تصویری فاش شد

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنطور که به‌نظر می‌رسد، شرکت گوپرو قصد دارد به‌زودی از دوربین جدیدش به‌ نام هیرو ۷ رونمایی کند.
تبلیغات

کاربری در سایت ردیت با انتشار یک عکس اعلام کرده که روی یکی از نمایشگرهای موجود در فروشگاه لوازم خانگی، تصویری از دوربین گوپرو هیرو ۷ لو رفته است. انتظار می‌رود که این دوربین اواخر ماه جاری میلادی به‌صورت رسمی رونمایی شود.

از قرار معلوم، گوپرو قصد دارد دوربین Hero 7 را در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی عرضه کند. در تصویر لورفته، برخی ویژگی‌های معمول که در مدل‌های قبلی دوربین‌های این شرکت دیده بودیم، به‌چشم می‌خورند؛ ویژگی‌هایی نظیر تثبیت‌کننده‌ی تصویر و مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۳ فوت (۱۰ متر). ظاهرا دو مدل از سه‌ مدل این دستگاه به نمایشگر جلویی مجهز نخواهند بود؛ این موضوع را پیشتر در دوربین‌های سری هیرو ۴ شرکت GoPro دیده بودیم. جایی که مدل نقره‌ای‌رنگ دوربین یادشده برخلاف مدل مشکی‌رنگ، بدون نمایشگر جلویی عرضه شده بود.

دوربین هیرو 7 گوپرو / GoPro Hero 7 Camera

گوپرو طی سال‌های اخیر، محصولات متعددی را روانه‌ی بازار کرده است. این شرکت در اوایل بهار ۲۰۱۶ به‌منظور متمرکزکردن مجموعه‌ محصولاتش و البته کاهش قیمت‌ها، تنوع دوربین‌هایش را به سه مدل کاهش داد. این شرکت سال گذشته دوربینی ۳۶۰ درجه به‌ نام Fusion را در کنار دوربین Hero 6 به‌بازار عرضه کرد؛ گفتنی است که هیرو ۶ نسبت به هیرو ۵، مشخصات بسیار قدرتمندتری داشت. در کنار این‌ها، شرکت گوپرو بهار گذشته تمامی فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی پهپادها متوقف کرد. تمامی این‌ اقدامات در نهایت باعث شد که این شرکت سه‌ماهه‌ی سودآوری را تجربه کند. در ضمن گفتنی است که این شرکت اوایل سال ۲۰۱۸، اکشن کم جدید هیرو را عرضه کرد و موفق شد بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از آن را به‌فروش برساند.

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ آیا تاکنون تجربه‌ی کار با دوربین‌های گوپرو را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات