بهترین ساعت هوشمند هواوی [شهریور ۱۴۰۲]

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
بهترین ساعت هوشمند هواوی
در این مقاله از زومیت، محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند هواوی در بازه‌های قیمتی مختلف را معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهیم.
تبلیغات

هواوی حتی با شکستی که به‌واسطه‌ی تحریم‌های گوگل متحمل شد، کماکان دست از تلاش برنداشته و روحیه‌ی شکست‌ناپذیرش باعث می‌شود که تنها به عرضه‌ی تلفن‌همراه متکی نباشد و در تولید ساعت هوشمند نیز خودی نشان دهد. درمورد گوشی، طبعاً اگر پای تحریم‌ها وسط نبود، هنوزهم می‌توانست در فهرست بهترین گوشی های هوشمند جای بگیرد؛ اما متأسفانه حالا اگر کسی قصد خرید گوشی هوشمند داشته باشد، احتمالش کم است که هواوی را به‌عنوان یکی از گزینه‌هایش مدنظر قرار دهد.

درمورد ساعت‌های هوشمند اما ماجرا کمی متفاوت است. برای افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند اندرویدی دارند، هواوی اگر اولین گزینه نباشد، قطعا یکی از بهترین‌ها خواهد بود. پیش از این، در مقاله‌ی بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران، بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف مورد بررسی قرار دادیم. اکنون، درادامه نگاهی خواهیم داشت به بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی موجود در بازار که با بودجه‌های مختلف می‌توانید خریداری کنید.

بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی

  • هواوی Band 8
  • هواوی واچ فیت New
  • هواوی واچ فیت 2 نسخه Active
  • هواوی واچ GT 2e
  • هواوی واچ GT 3

بهترین ساعت هوشمند هواوی تا ۳ میلیون تومان

رنگ سبز ساعت هواوی بند ۸

ساعت هوشمند هواوی Band 8

هواوی بند ۸ یکی از ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند هواوی به حساب می‌آید که با وزن ۱۴ گرم، صفحه‌نمایش ۱/۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل روانه‌ی بازار شده است.

هواوی در ساخت هواوی بند 8 از مواد پلیمری بادوام استفاده کرده و آن را به گواهی ATM 5 مجهز کرده است. از قابلیت‌های مهم این محصول می‌توان به عمر باتری طولانی آن اشاره کرد که براساس گفته‌های هواوی، با ۳۰ دقیقه تمرین ورزشی در هفته، نمایش اعلان‌های دریافتی و ۲۰۰ بار روشن شدن صفحه ‌نمایش در روز، می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد. همچنین شارژ مجدد آن تنها ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد.

Band 8 هواوی اگرچه از قابلیت‌های برقراری تماس و پخش موزیک بهره نمی‌برد، به شما امکان می‌دهد تمامی اعلان‌های تلفن‌همراه را دریافت کنید. از دیگر امکانات این ساعت می‌توان ردیابی خواب، پایش ضربان قلب به‌صورت ۲۴ ساعته، سنجش اکسیژن خون، قابلیت نمایش اعلان‌های فارسی، پشتیبانی از ۱۰۰ حالت تمرین مختلف و ارائه‌ی تمرینات لازم برای کاهش استرس را نام برد.

قیمت ساعت هوشمند هواوی درحال‌حاضر بین بازه‌ی ۲ تا ۳ میلیون تومان قرار دارد.

بهترین ساعت هوشمند هواوی تا ۴ میلیون تومان

رنگ مشکی هواوی واچ فیت New

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت New

هواوی واچ فیت New با بهره‌مندی از قابلیت‌هایی مثل پاسخ‌دهی به تماس، گوش دادن به موسیقی و حالت‌های ورزشی متنوع، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار به شمار می‌آید.

هواوی واچ فیت New که در واقع نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی واچ فیت به حساب می‌آید، وزنی ۲۱ گرمی دارد و به‌عنوان یکی از سبک‌ترین ساعت‌های بازار شناخته می‌شود. هواوی در ساخت این محصول از پلیمر تقویت شده استفاده کرده و گواهی ATM 5 را برای آن درنظر گرفته است که مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر را فراهم می‌کند.

صفحه‌نمایش ۱/۶۴ اینچی ساعت واچ فیت نیز مانند دیگر ساعت‌های هواوی از نوع امولد با رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل و لبه‌های خمیده است. همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمام اعلان‌های دریافتی را به‌درستی نمایش دهد.

پشتیبانی از سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS، بلوتوث نسخه‌ی ۵، عمر باتری ۱۰ روزه، محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، پشتیبانی از میکروفون برای پاسخ‌دادن به تماس، کنترل موسیقی، ۱۲ حالت ورزشی، نمایش اعلان‌های دریافتی و فناوری مکان‌یابی از دیگر ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند واچ فیت به حساب می‌آیند.

هواوی واچ فیت new درحال‌حاضر با قیمت حدودی ۳ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد.

بهترین ساعت هواوی تا ۶ میلیون تومان

رنگ صورتی ساعت هواوی Fit 2 Active

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 2 نسخه Active

بین بازه‌ی ۵ تا ۶ میلیون تومان، هواوی واچ فیت 2 نسخه Active Edition یکی از بهترین گزینه‌های موجود محسوب می‌شود که هم سبک‌وزن است و هم از میکروفون برای برقراری تماس بهره می‌برد؛ البته اگر به صفحه‌نمایش مربعی شکل علاقه دارید.

بدنه‌ی مستطیلی شکل ساعت هواوی واچ فیت ۲ نسخه اکتیو ۲۶ گرم است، با بند سیلیکونی در رنگ‌های آبی، صورتی و مشکی به‌فروش می‌رسد و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت نشان می‌دهد. همچنین، از صفحه‌نمایش ۱.۷۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل و بدنه‌ای از جنس پلیمر بهره می‌برد.

باتری ساعت هواوی واچ فیت 2 اکتیو، ۲۹۲ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و درحالت استفاده‌ی عادی تا ۱۰ روز همراه شما خواهد بود. برخی از دیگر امکانات این ساعت را می‌توان در پشتیبانی از ۹۷ حالت ورزشی از جمله اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب، قابلیت مکالمه و پخش موسیقی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از GPS خلاصه کرد.

هواوی واچ فیت 2 نسخه Active با قیمت حدودی ۶ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد. بررسی دقیق‌تر این ساعت را می‌توانید در مقاله‌ی بررسی هواوی واچ فیت ۲ مشاهده کنید.

انتخاب جایگزین: ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2e

رنگ قرمز ساعت هواوی GT 2e

اگر قابلیت برقراری تماس و پخش موسیقی جزء اولویت‌هایتان نیست و از طرفی به‌دنبال ساعتی با طول عمر باتری قابل‌قبول هستید، هواوی واچ GT 2e گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

باتری ساعت هواوی واچ GT 2e از ظرفیتی ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و در حالت استفاده‌ی معمولی، ۱۴ روز دوام می‌آورد. افزون‌بر طول عمر مناسب، صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل ۱/۳۹ اینچ از نوع امولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، پشتیبانی از GPS و از امکانات مهم این ساعت هوشمند به شمار می‌روند.

حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی به‌همراه رم ۱۶ مگابایت و بلوتوث نسخه‌ی ۵/۱ به شما امکان می‌دهد تعدادی از موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و از طریق اتصال به بلوتوث در حین فعالیت‌های ورزشی به آن‌ها گوش فرار دهید. همچنین تمامی اعلان‌های تلفن‌همراه از تماس‌ها و پیام‌های دریافتی گرفته تا ایمیل‌ها و رویدادهای تقویم را نمایش می‌دهد. گفتنی است که این ساعت باتوجه به نوع سخت‌افزار، از قابلیت نصب برنامه‌ پشتیبانی نمی‌کند.

هواوی واچ GT 2e درحال‌حاضر چیزی حدود ۵ میلیون تومان قیمت دارد.

بهترین ساعت هوشمند هواوی تا ۱۰ میلیون تومان

رنگ قهوه‌ای هواوی جی تی ۳

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3

هواوی واچ GT 3 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی محسوب می‌شود که با طراحی جذاب، سیستم‌عامل هارمونی و امکاناتی نظیر عملکرد چشمگیر و عمر باتری قدرتمند، توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

GT 3 در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری روانه‌ی بازار شده است. مدل کوچک‌تر با وزن ۳۵ گرم یکی از سبک‌ترین ساعت‌های بازار به حساب می‌آید و مدل بزرگ‌تر دارای وزنی ۴۲/۶ گرمی است. همچنین به‌ترتیب، از صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی و ۱٫۴۳ اینچی به‌همراه رزولوشن ۴۶۶ × ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برند که براساس بررسی‌های زومیت کیفیت قابل‌توجهی را در شب و روز ارائه می‌دهد.

از نظر سخت‌افزار، هواوی در ساعت هوشمند جی تی ۳ از پردازنده‌ی Cortex-M آرم با ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت رم و برای نسخه‌ی ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری به‌ترتیب از باتری‌های ۴۵۵ و ۲۹۲ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. قابلیت مکالمه، گوش دادن به موسیقی،‌ GPS، سنسور SpO2 برای محاسبه سطح اکسیژن خون و فشارسنج و دیگر قابلیت‌های ساعت GT 3 را تشکیل می‌دهند.

هواوی GT 3 با پشتیبانی از سیستم‌عامل HarmonyOS ۲ امکان پاسخ‌دادن به پیام‌ها و اعلانات را تنها با استفاده از ایموجی و پاسخ‌های پیش‌فرض فراهم کرده و ازسوی‌دیگر، به شما امکان می‌دهد برنامه‌های محدودی را روی ساعت نصب کنید.

قیمت ساعت هوشمند هواوی GT3 از نظر جنس بند و نسخه‌ می‌تواند متفاوت باشد. بااین‌حال، نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری این ساعت با بند سیلیکونی را درحال‌حاضر می‌توانید با قیمت حدوداً ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید. پیش از خرید، توصیه می‌شود به بررسی هواوی واچ جی تی 3 نگاهی بیندازید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ساعت هوشمند هواوی تا ۳ میلیون تومان کدام است؟

    در میان ساعت‌های هوشمند هواوی، بند ۸ با ویژگی‌هایی همچون عمر باتری ۱۴ روزه، سنجش اکسیژن خون، گواهی ATM 5 و قابلیت نمایش اعلان‌های فارسی گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید.

  • بهترین ساعت هوشمند هواوی کدام است؟

    درحال‌حاضر بهترین ساعت هواوی موجود در بازار ایران واچ GT 3 است که قابلیت‌هایی همچون امکان نصب اپلیکیشن، پاسخ‌دادن به پیام‌ها، قابلیت مکالمه و پخش موسیقی را ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات