اتفاق بزرگ برای پلتفرم محبوب؛ ردیت حالا شرکت سهامی عام است

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ردیت
ردیت برای جذب منابع مالی بیشتر، سهام خود را به‌صورت رسمی در بورس نیویورک عرضه کرد.
تبلیغات

براساس گزارش مارکت‌واچ، پلتفرم محبوب ردیت پس از نزدیک به دو دهه فعالیت سرانجام به جمع شرکت‌های سهامی عام پیوست. این شرکت که در سال ۲۰۰۵ بنیا‌‌ن‌گذاری شد، امروز ۲۱ مارس ۲۰۲۴ (۲ فروردین ۱۴۰۳) با نماد RDDT در بورس نیویورک حضور پیدا کرد.

ردیت با هدف جمع‌آوری حدود ۶۳۱ میلیون دلار ازطریق عرضه‌ی اولیه سهام (IPO) خود، قیمت هر سهم را ۳۴ دلار تعیین کرد. این اقدام ارزش بازار شرکت را به حدود ۶٫۴ میلیارد دلار رساند.

ردیت در سند S1 (سندی که وضعیت عمومی هر شرکت را توضیح می‌دهد) به اهمیت کاربرانش اشاره کرده و گفته است که کاهش تعاملات می‌تواند به کسب‌وکار، نتایج عملیاتی، وضعیت مالی و چشم‌اندازهای آینده‌ی شرکت آسیب برساند.

ردیت با گوگل قراردادی به‌ارزش ۶۰ میلیون دلار در سال برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی براساس محتوای تولیدشده‌ی کاربران خود امضا کرده است.

ردیت که خود را صفحه‌ی اول اینترنت می‌نامد، با این اتفاق جدید امیدوار است که بتواند ازطریق تبلیغات و ارائه‌ی محصولات بیشتر درزمینه‌ی تجارت الکترونیک و ارائه‌ی داده‌های خود به سایر شرکت‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی، کسب‌وکارش را گسترش دهد.

ردیت در طول سال‌های فعالیت خود، با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده است؛ ازجمله‌ اعتراض شدید کاربران به تصمیم شرکت برای دریافت هزینه‌ی دسترسی به API که به محدودیت‌هایی برای برخی از برنامه‌های متفرقه منجر شد.

عرضه‌ی عمومی سهام آغازگر فصلی جدید در تاریخچه‌ی ردیت است. این پلتفرم با ورود به بازار سهام اکنون فرصت‌های جدیدی برای رشد و توسعه پیدا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات