وال‌استریت ژورنال از علاقه ایلان ماسک به مواد مخدر پرده برداشت

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ایلان ماسک / Elon Musk مدیرعامل تسلا در حال سخنرانی کت شلوار قهوه ای
به ادعای منابع آگاه، ایلان ماسک با چندین نفر از مدیران فعلی و سابق تسلا و اسپیس ایکس مواد مخدر غیرقانونی مصرف می‌کرده است.
تبلیغات

ظاهراً مصرف مواد مخدر غیرمجاز بین ایلان ماسک و برخی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی تسلا و اسپیس ایکس رایج بوده است. به‌گزارش وال‌استریت ژورنال، برخی از افراد مستقیماً شاهد مصرف مواد مخدر غیرقانونی بوده‌اند یا در جریان آن قرار گرفته‌اند.

ماسک و وکیلش، الکس اسپیرو، واکنشی به ادعاهای وال‌استریت ژورنال نشان ندادند، اما اسپیرو به اظهارات قبلی روزنامه‌ی نام‌برده در رابطه با مصرف ال‌اس‌دی، کوکائین، اکستازی و ماشروم توسط ایلان ماسک واکنش نشان داده بود.

اسپیرو ضمن تکذیب ادعا‌های قبلی وال‌استریت ژورنال، اعلام کرد که موکلش به طور منظم و تصادفی در اسپیس ایکس مورد آزمایش مواد مخدر قرار می‌گیرد و تاکنون جواب حتی یک آزمایش هم مثبت نشده است.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید که برخی از دوستان و مدیران احساس کردند که برای حضور در حلقه‌ی نزدیکان ایلان ماسک باید با او مواد مخدر مصرف کنند. برخی دیگر از مدیران، جلوگیری از ناراحتی ایلان ماسک را دلیل مصرف مواد مخدر با او عنوان کردند.

مالک تسلا و اسپیس ایکس ماه گذشته به ادعا‌های وال‌استریت ژورنال درباره‌ی مصرف مواد مخدر توسط خودش واکنش نشان داد و گفت: «اگر مواد مخدر واقعاً به بهبود بهره‌وری خالص من در طول زمان کمک می‌کردند، قطعاً آن‌ها را مصرف می‌کردم.»

هفته‌ی قبل رابطه‌ی ایلان ماسک و مدیرانش توسط یک قاضی آمریکایی در دادگاه صدارت عظمی ایالت دلاور مورد انتقاد قرار گرفته بود. این قاضی طی صدور حکمی بیان کرد که ایلان ماسک نمی‌تواند دستمزد ۵۵ میلیارد دلاری از تسلا دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات