ال جی می‌خواهد تأمین‌کننده پنل‌های microOLED هدست‌ واقعیت ترکیبی اپل باشد

سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌ نظر می‌رسد ال‌جی دیسپلی درحال تلاش برای تبدیل شدن به تأمین‌کننده‌ی پنل‌های microOLED برای هدست واقعیت ترکیبی اپل است.
تبلیغات

از مدت‌ها قبل شایعه شده که اپل درحال ساخت نوعی هدست واقعیت ترکیبی است که قابلیت‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. درحالی‌که اپل هنوز به‌طور رسمی ساخت این هدست را تأیید نکرده، به‌نظر می‌رسد حداقل یکی از تأمین‌کنندگان درحال بررسی چشم‌انداز عرضه‌ی نسل دوم این محصول است.

به گزارش اپل‌اینسایدر، منابع رسانه‌ی کره‌ای TheElec مدعی شده‌اند که ال‌جی دیسپلی درحال ایجاد زمینه برای عرضه‌ی بالقوه‌ی نمایشگرهای مورد نیاز نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل است. گمان می‌رود ال‌جی تجهیزات خود را به Sunic System سفارش خواهد داد؛ اقدامی‌ که این شرکت را قادر می‌سازد تا پنل‌های microOLED تولید کند‌.

ازآنجاکه برای قرار گرفتن در زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان قطعات دستگاهی که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود، دیر است، ظاهراً ال‌جی دیسپلی سعی دارد به فهرست تأمین‌کنندگان نسل بعدی هدست اپل بپیوندد.

تصور بر این است که نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل از پنل‌های microOLED سونی بهره خواهد برد. طبق گزارش‌ها اپل سال ۲۰۲۰ از سونی درخواست کرده تا نسخه‌های نیم اینچی پنل‌های microOLED را با وضوح ۱۲۸۰ در ۹۶۰ پیکسل عرضه کند.

پیش از این گفته شده بود هدست واقعیت ترکیبی اپل از نمایشگرهای 8K برای هر چشم استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات