این سشوار فوق پیشرفته ۳۲ میلیونی، فیلتر هوا دارد

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
سشوار سوپرسونیک آر همراه با سری‌هایش روی میز سنگی حمام
سشوار حرفه‌ای دایسون، فیلتر هوا و حسگر کنترل دما و سَریِ مجهز به RFID دارد.
تبلیغات

سشوار سوپرسونیک دایسون از زمان معرفی اولیه‌ در سال ۲۰۱۶، توانسته جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین سشوار ها در صنعت مد را حفظ کند. درست در آستانه‌ی هفته‌ی مد نیویورک، این شرکت بریتانیایی از نسخه‌ی به‌روز‌شده‌‌ی سشوارش با نام Supersonic r برای کاربری‌های حرفه‌ای رونمایی کرد.

به گزارش ورج، سوپرسونیک آر از مدل پیشین خود حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر، مانورپذیرتر و با وزنی معادل ۳۱۱ گرم، ۲۰ درصد سبک‌تر است؛ دایسون با هدف هماهنگی بیش‌تر با تکنیک‌های گوناگون آرایشگران، بدنه‌ی دستگاه را مانند حرف r طراحی کرده است.

یک زن درحال استفاده از سشوار سوپرسونیک آر برای سشوار کشیدن سر یک زن که نشسته است

موتور دستگاه کوچک‌تر شده است و حالا درون دسته‌ی آن جای دارد؛ این‌کار، نگه‌داشتن سشوار در زوایای مختلف و بدون فشار مضاعف روی مچ دست را برای آرایشگران ساده‌تر می‌کند. دکمه‌ی باد سرد برای آسان‌تر شدن دسترسی، به زیر انحنای دسته منتقل شده است.

سوپرسونیک آر برای توزیع یکنواخت‌تر گرما به‌جای کویل‌های حرارتی سنتی، از یک سیستم حرارتی ابداعی متشکل از سه دیسک با فویل‌های فلزی روی‌ هم انباشته‌شده شبیه به رنده درون استوانه‌ی خود بهره می‌برد. درست مانند دیگر دستگاه‌های مرتبط با موی دایسون، این سشوار نیز به سنسور دما مجهز است.

رندری از قطعات داخلی سشوار سوپرسونیک آر

دستگاه‌های استفاده شده در سالن‌ها، باید دوام بالایی داشته باشند؛ سوپرسونیک آر برای پاسخ دادن به نگرانی‌ها، درست مانند نسخه‌ی پرو مدل اصلی، در قسمت پایینی دسته‌ی خود یک فیلتر هوا دارد؛ با‌این‌کار، سشوار در برابر اسپری مو، سرم‌ها و سایر ذرات ریز هوا محافظت می‌شود و طول عمرش افزایش می‌یابد.

یک زن که سشوار سوپرسونیک آر را در دست چپ گرفته است - پس زمینه‌ی سفید - تصویر سیاه سفید

یکی دیگر از ویژگی‌های مختص کاربران حرفه‌ای، لوازم جانبی مجهز به شناسه‌های RFID سوپرسونیک آر است؛ هر بار که یکی از این سری‌ها به سشوار متصل شوند، حرارت و توان طبق آنچه کاربر برای آن‌ها در نظر گرفته است تنظیم می‌شوند. برخلاف دیگر گزینه‌های موجود، راهکار دایسون برای تنظیم نیازی به اپلیکیشن‌های موبایلی ندارد.

سوپرسونیک آر در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳) با قیمت ۵۶۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ برخی ویژگی‌ها مانند سری‌های مجهز به RFID ممکن است در آينده‌ای نزدیک به سشوارهای خانگی دایسون نیز راه پیدا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات