چراغ هیجان‌انگیز ریزر برای نصب روی مانیتورهای گیمینگ معرفی شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
لایت‌بار Razer Aether در ستاپ گیمینگ روی مانیتور از نمای نزدیک
لایت‌بار Aether Monitor شرکت ریزر همزمان نقش چراغ رومیزی و نورپردازی RGB را برای تجربه بهتر گیمینگ ایفا می‌کند و با Matter سازگاری دارد.
تبلیغات

ریزر تا این لحظه محصولات مختلفی را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرده است که از جمله می‌توان به لپ‌تاپ‌های جدید Blade 14 و Blade 16 اشاره کرد که با دورخیز برای تصاحب جایگاه میان بهترین لپ تاپ گیمینگ طراحی شده‌اند.

لایت‌بار Razer Aether روی مانیتور گیمینگ در ستاپ گیمینگ

دیگر محصولات ریزر در CES 2024 شامل داک USB-C، صندلی گیمینگ ارتقاءیافته و... می‌شوند. حالا نوبت به چراغ رومیزی دوکاره می‌شود که علاوه‌بر روشنایی یکدست میز برای اوقات کار، با نورپردازی RGB فضای گیمینگ و پرانرژی را نیز ایجاد می‌کند.

لایت‌بار Razer Aether در ستاپ گیمینگ روشن
لایت‌بار Razer Aether در ستاپ گیمینگ خاموش

طبق اعلامیه رسمی ریزر لایت‌بار Aether Monitor این شرکت در بخش جلویی نوار نوری ریزر با LED به‌رنگ سفید با قابلیت تنظیم زاویه مجهز شده است و در پشت آن LED‌های RGB برای نورپردازی در پشت قرار دارند تا این چراغ رومیزی در ساعات کاری و ساعات تفریح و سرگرمی همراه شما باشد.

نمای پرسپکتیو لایت‌بار Razer Aether

نورپردازی RGB با پشتیبانی از ۱۶٫۸ میلیون رنگ قابلیت همگام‌سازی با بازی‌ها و سایر لامپ‌های Aether درون محیط اطراف و نورپردازی فن‌های کیس دارد تا هرچه عمیق‌تر کاربر را در فضا شناور کند.

دکمه‌های لمسی کنترل لایت‌بار Razer Aether
لایت‌بار Razer Aether روی مانیتور

نور سفید قسمت جلویی لایت‌بار با نوردهی 95 CRI و دمای رنگ قابل تنظیم با سطح پوشش ۳۰ × ۶۰ سانتی‌متر تا روشنایی ۵۰۰ lux را ارائه می‌کند تا نوری متعادل در تمام سطح میز داشته باشید. کنترل لمسی لایت‌بار در قسمت جلویی مشاهده می‌شود و زاویه تابش نور به‌گونه‌ای است که روی مانیتور قرار نگیرد.

لایت بار Aether Monitor با برنامه Matter سازگاری دارد تا بدین‌ترتیب به‌عنوان بخشی از خانه هوشمند بتوانید آن را کنترل کنید و در هماهنگی کامل با سایر محصولات نورپردازی Matter آن را تنظیم کنید. قیمت لایت‌بار ریزر ۱۲۹٫۹۹ دلار است و از مارچ ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۲) روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات