تصاویر رندر قاب گلکسی زد فولد 3 با جایگاه S Pen منتشر شد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید گلکسی زد فولد ۳ فضایی برای نگه‌داری S Pen‌ ندارد؛ اما امروز اولین تصاویر رندر قاب محافظ این گوشی منتشر شده که دارای محلی برای قرار دادن قلم دیجیتال است.
تبلیغات

S Pen به مدت یک دهه منحصر به پرچم‌داران سری گلکسی نوت بود؛ تا اینکه سامسونگ پشتیبانی از قلم را برای سایر پرچم‌دارانش ارائه داد. گلکسی S21‌ اولترا اولین پرچم‌دار غیر نوت سامسونگ است که از S Pen پشتیبانی می‌کند و قرار است محصول آینده‌ی غول کره‌ای، گلکسی زد فولد ۳، به‌عنوان دومین گوشی با پشتیبانی از S Pen راهی بازار شود.

تصویر رندر قاب محافظ گلکسی زد فولد 3 به همراه جایگاه اختصاصی قلم دیجیتال

بر خلاف گوشی‌های هوشمند نوت، گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ فضای داخلی برای نگه‌داری S Pen ندارند و سامسونگ برای حل این مشکل، قاب محافظی با محل قلم دیجیتال ساخته است. به گزارش Sammobile، امروز تصاویر رندری از قاب گلکسی زد فولد ۳ فاش شده است که طرحی بسیار هوشمندانه‌تر از آنچه در محل S Pen در قاب گلکسی S21 اولترا دیده بودیم، نشان می‌دهد.

محلی که برای جایگاه قلم دیجیتال در قاب گلکسی زد فولد ۳ طراحی شده، به این صورت است که S Pen در وسط، درست پشت ناحیه‌ای که گوشی تا می‌شود نگه‌داری می‌شود. نمی‌توان انکار کرد که نگه‌داری S Pen در این قاب، جایگزینی عالی برای فضای داخلی S Pen که در سری گلکسی نوت شاهد بودیم، نیست؛ اما به‌ نظر می‌رسد بسیار بهتر از قاب گلکسی S21‌ اولترا است.

تصویر رندر قاب محافظ گلکسی زد فولد 3 با فضای S Pen

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۳ در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲ و گلگسی واچ ۴ در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

تصویر رندر قاب نگهداری S Pen گلکسی زد فولد 3

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر منتشرشده چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات